Виконавчий комітет Гребінківської міської ради повідомляє, що відповідно до п. 25 та п. 25-1 «Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР», затверджених Постановою ради міністрів Української РСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11 грудня 1984 року № 470, (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 365 (365-2011-п) від 06.04.2011), щороку в період з 1 жовтня по 31 грудня проводиться перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку, в ході якої перевіряються їх облікові дані.
Перереєстрація здійснюється на підставі поданих громадянами наступних документів:
- довідки про склад сім’ї та реєстрацію за відповідною формою;
- копії паспортів (сторінки 1, 2 та всі сторінки реєстрації) черговика та дорослих членів його сім’ї;
- копії свідоцтв про одруження (розірвання шлюбу);
- копії свідоцтв про народження неповнолітніх;
- копії довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру на всіх членів сім’ї в т. ч. неповнолітніх дітей;
- викопіювання плану приміщення або копія технічного паспорта житлового приміщення, договору житлового найму;
- копії свідоцтва про право власності;
- довідки з місця роботи заявника та дорослих членів його сім’ї (навчання, Пенсійного фонду, центру зайнятості);
- інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна шодо суб'єкта (на всіх членів сім’ї, хто перебуває на обліку);
- копії документів, які дають право на включення заявника у пільгову чергу.
Громадян, які не пройдуть перереєстрацію в установленому чинним законодавством порядку, виконком міської ради буде змушений зняти з квартирного обліку.