27 квітня 2024 року
37400, Полтавська обл., Лубенський р-н, м. Гребінка, пров. Олексія Припутня, буд. 1, e-mail: 13956272@mail.gov.ua
Головне меню
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 10
візитів сьогодні:
візитів всього: 171853
Ми в соціальних мережах
Кол-центр АТ "Полтаваобленерго"
Корисні посилання
Запобігання домашньому насильству
Актуальні гранти
Свята та події
Українське ділове мовлення. Календар свят
Пошук по сайту
 
Порядок надання соціальної допомоги на дітей фізичним особам – підприємцям на період карантину
7 травня 2020 року 09:09

В області розпочата робота з реалізації постанови Кабінету Міністрів України від 22.04.2020 №329 «Деякі питання соціальної підтримки сімей з дітьми» щодо надання допомоги на період дії карантину та на один місяць після дати його відміни для фізичних осіб-підприємців, в сім’ях яких виховуються діти віком до 10 років.

Проводиться прийом заяв та необхідних документів.

Вказана постанова набрала чинності 05 травня 2020 року.

Право на отримання допомоги мають фізичні особи – підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування та належать до першої і другої групи платників єдиного податку, за умови сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за усі місяці 2019 року або протягом усіх місяців 2019 року з дати державної реєстрації як фізичної особи-підприємця.

Допомога призначається з місяця звернення одному з батьків (опікуну), який зареєстрований як фізична особа-підприємець на кожну дитину до досягнення нею 10-річного віку (включно) та виплачується у розмірі прожиткового мінімуму, встановленого на дітей відповідних вікових груп станом на 1 січня 2020 року, а саме:

- на дітей віком до 6 років – 1779 грн.;

- на дітей віком від 6 до 10 років - 2 218 грн. 

Допомога призначається управліннями соціального захисту населення за місцем реєстрації або фактичним місцем проживання фізичної особи-підприємця.

Для призначення допомоги подаються наступні документи:

  1. Заява за встановленою формою (зразок заповнення заяви додається).

У заяві слід зазначити відомості про заявника, паспортні дані, адресу місця реєстрації чи фактичного місця проживання, відомості про дитину (дітей) та банківські реквізити для перерахування коштів.

Особливу увагу необхідно звернути на заповнення банківських реквізитів, тому що, виплата допомоги проводиться лише через банківські установи. У разі помилки при внесенні банківських реквізитів - кошти не будуть зараховані на рахунок. Банківський рахунок слід зазначати у форматі IBAN, що містить 29 символів.

Крім того, необхідно в обов’язковому порядку зазначити номер телефону для зворотного зв’язку.

  1. Копії свідоцтв про народження кожної дитини віком до 10 років.
  2. Довідка з Пенсійного фонду України про сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (індивідуальні відомості про застраховану особу форми ОК -7).

Довідку ОК-7 можна отримати залишивши відповідну заяву у дистанційних скриньках розташованих безпосередньо в приміщеннях територіальних відділів Пенсійного фонду України або отримати через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України з використанням електронного підпису за посиланням https://portal.pfu.gov.ua/.

4. Копія документа, що підтверджує право на постійне проживання в Україні (для іноземців та особи без громадянства).

5. Копія рішення про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною).

Важливо: у разі неподання разом із заявою визначених документів, розглянути заяву щодо призначення допомоги на дітей немає можливості.

Управліннями соціального захисту населення рішення щодо призначення допомоги приймається по кожному зверненню окремо відповідно до норм постанови, перевіряється повнота сплати єдиного соціального внеску за усі місяці 2019 року або протягом усіх місяців 2019 року з дати державної реєстрації як фізичної особи-підприємця.

Документи на призначення допомоги можна подати як в паперовому так і в електронному вигляді.

В паперовому вигляді документи можна направити поштою або залишити їх у дистанційних скриньках розташованих безпосередньо в приміщеннях управлінь соціального захисту населення.

В сільській місцевості та у разі утворення об’єднаної територіальної громади документи подаються через уповноважених осіб сільських, селищних, міських рад об’єднаних територіальних громад.

В умовах запровадження карантину з метою мінімізації ризиків зараження коронавірусною інфекцією для оформлення допомоги на дітей рекомендуємо подати документи саме в електронному вигляді, скориставшись онлайн сервісом на офіційному сайті Мінсоцполітики у розділі Е-сервіси, або скористатись Єдиним порталом державних послуг «Дія».

Основною перевагою онлайн сервісу є те, що скористатись ним можливо цілодобово, кожного дня та не виходячи з дому. 

Як скористатися послугою онлайн оформлення допомоги на дітей для фізичних осіб - підприємців:

  1. Перейти на веб-сайт Мінсоцполітики у розділ Е-сервіси/Допомога на дітей для ФОП або за посиланням: https://dopomoga2fop.ioc.gov.ua/ .
  2. Здійснити вхід до системи з використанням інтегрованої системи електронної ідентифікації GOV ID.
  3. Авторизуватись за допомогою електронного підпису.
  4. Заповнити електронну форму заяви на призначення допомоги.
  5. В розділі «Документи» прикріпити скановані копії таких документів:
  • свідоцтва про народження дитини (дітей);
  • довідки з Пенсійного фонду України про сплату єдиного соціального внеску (форма ОК-7);
  • документу, що посвідчує проживання на території України (для іноземців);
  • рішення про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною).

Для кожного виду документа можна додати одну і більше сканованих копій.

  1. Підписати заяву електронним підписом та направити на розгляд.

Заява потрапляє автоматично до управління соціального захисту населення за місцем реєстрації (прописки) або фактичного місця проживання заявника для розгляду та прийняття відповідного рішення.

Результати розгляду заяви поданої з використанням електронного підпису також надходять онлайн – на електрону пошту заявника.

З більш детальною інструкцією щодо використання онлайн сервісу при поданні електронної заяви для оформлення допомоги на дітей можна ознайомитись за посиланням http://plsz.gov.ua/download/inst_fop.doc .

Як оформити електронний підпис?

Електронний підпис за правовим статусом прирівняний до власноручного підпису.

Електронний підпис – це дані в електронній формі, отримані за результатами криптографічного перетворення, які додаються до інших даних або документів і забезпечують їх цілісність та ідентифікацію автора.

За допомогою електронного підпису можна підписувати документи, користуватись електронними послугами, реєструватись на державних порталах тощо.

Документи, підписані за допомогою електронного підпису, мають таку саму юридичну силу як і звичайні.

Якщо у вас немає електронного підпису – отримати його можна через Акредитовані центри сертифікації ключів, перелік яких можна знайти за посиланням: https://czo.gov.ua/ca-registry .

У разі виникнення додаткових питань рекомендуємо звертатися за телефоном обласної гарячої лінії 0-800-500-620

Директор Департаменту соціального

захисту населення облдержадміністрації

Л.В.Корнієнко

Зразок заповнення заяви

Заява


Актуально
16 квітня 2024 року

Інформаційна довідка до проєкту рішення сесії Гребінківської міської ради «Про ліквідацію Березівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів  Гребінківської міської ради та Рудківської гімназії Гребінківської міської ради».

16 квітня 2024 року

Інформаційне повідомлення про проведення громадських обговорень проєкту рішення сесії Гребінківської міської ради «Про ліквідацію Березівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Гребінківської міської ради та Рудківської гімназії Гребінківської міської ради».

Тарифи з 01.05.2024 року КП «Гребінківський комбінат комунальних підприємств» на управління та обслуговування багатоквартирних будинків у м. Гребінка...

Для ознайомлення пропонуються проект Стратегії розвитку Гребінківської міської територіальної громади до 2030 року, проект Плану реалізації стратегії, Профіль територіальної громади та документи щодо стратегічної екологічної оцінки...

Графік зустрічей представників Гребінківської міської ради та КП «КПП Гребінківський» з мешканцями багатоквартирних будинків м. Гребінка з приводу призначення управителя багатоквартирного будинку, його тарифу за надання послуг та запровадження роздільної системи збирання побутових відходів.

1 березня 2024 року

Повідомлення про оприлюднення проєкту документа державного планування та  звіту про стратегічну екологічну оцінку «Стратегія розвитку Гребінківської міської територіальної громади на період до 2030 року».

Запрошуємо до Робочої групи з формування завдання на розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Гребінківської міської територіальної громади.

20 лютого 2024 року

Виконавчий комітет Гребінківської міської ради оголошує конкурс з призначення управителя багатоквартирних будинків.

9 лютого 2024 року

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки від 09.02.2024 р.

Про встановлення комунальному підприємству «Мар’янівське, 1» тарифу на послугу водопостачання.

Типові договори про надання послуги з управління багатоквартирним будинком (за адресами).

Додаткове інформаційне повідомлення про проведення громадських слухань в рамках громадського обговорення щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проекту містобудівної документації «Детальний план території земельної ділянки площею 24,3251 га, кадастровий номер земельної ділянки 532088900:00:003:1161 для нового будівництва відділення приймання, доробки та відвантаження зерна за межами населених пунктів (поблизу села Слободо-Петрівка) Гребінківської міської територіальної громади Лубенського району Полтавської області».

Для громадських слухань надається проєкт “Внесення змін до Детального плану території, обмеженої провулком Пирятинським та залізничними коліями в м. Гребінка Полтавської області”.

До відома платників податків!

Відповідно до Закону України від 16 січня 2020 № 466-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві» на території Гребінківської міської ради ставки місцевих податків і зборів на 2024 рік залишились без змін. 

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проекту «Внесення змін до Детального плану території, обмеженої провулком Пирятинським та залізничними коліями в м. Гребінка Полтавської області».

До відома керівників установ, організацій, комунальних підприємств та всіх зацікавлених сторін громади

Полтавською обласною військовою адміністрацією розробляється Програма комплексного відновлення території Полтавської області. Пропозиції до Програми надсилати відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства виконавчого комітету міської ради на електрону адресу: grebinka16-rada@ukr.net.

Карта фонду захисних споруд цивільного захисту.

Контакти осіб, відповідальних за проведення моніторингу, інформування та надання інформації щодо реалізації державних та міжнародних програм підтримки бізнесу.

Рішення 32 сесії 8 скликання Гребінківської міської ради від 27.04.2023р. №2066 "Про надання дозволу на розробку детального плану території земельної ділянки"

11 квітня 2023 року

Інформаційне повідомлення про проведення громадського обговорення проєкту рішення сесії Гребінківської міської ради «Про ліквідацію закладів загальної середньої освіти Гребінківської міської ради»

11 квітня 2023 року

Інформаційна довідка до проєкту рішення сесії Гребінківської міської ради «Про ліквідацію закладів загальної середньої освіти Гребінківської міської ради»

29 листопада 2022 року

Повідомлення щодо встановлення тарифів на послугу водопостачання кооперативу «Водник».

Контакти Головного управління національної сервісної служби України в Полтавській області.

Рекомендації населенню щодо дій в зонах з підвищеною небезпекою перебування, а також зонах з відносно безпечним перебуванням. 

Інформація про укриття населення Гребінківської міської територіальної громади та порядок оповіщення при виникненні надзвичайних ситуацій техногенного, природного та воєнного характеру.

Про запобігання можливим терористичним актам, актам незаконного втручання в діяльність залізничного транспорту та недопущення накладання сторонніх предметів на залізничну колію.

4 листопада 2021 року

У відповідності до внесених змін  Постановою  КМУ №1022 від 08.09.2021 року  до Постанови КМУ  №830 від  21 серпня 2019 року  «Про правила надання послуг з постачання  теплової енергії»  у частині зміни договірних відносин  між надавачем послуг та споживачем ТОВ «КП ТЕПЛО» надає типовий індивідуальний договір про надання послуги з постачання теплової енергії та заяву приєднання до договору.

28 жовтня 2021 року

На виконання вимог Закону України «Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення»...

11 серпня 2021 року

Держпраці звертається до роботодавців, суб`єктів господарювання та громадян Полтавщини.

30 вересня 2020 року

Повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акта рішення Гребінківської міської ради Полтавської області «Про затвердження Положення про оренду майна Гребінківської міської об’єднаної територіальної громади та забезпечення відносин у сфері оренди комунального майна».

Інформація про Лубенський районний сектор №1 філії Державної установи «Центр пробації» в Полтавській області.

На військову службу за контрактом у Збройні Сили України запрошуються громадяни України, які мають вищу, професійно-технічну, повну або базову загальну середню освіту, віком від 20 до 45 років і відповідають установленим вимогам проходження військової служби.


© 2024 Гребінківська міська рада Powered By AMCMS v5.0 (0.242238 sec.)