19 лютого 2018 року
37400, Полтавська обл., Гребінківський р-н, м. Гребінка, вул. Ярослава Мудрого, буд. 35, e-mail: grebinka16-rada@ukr.net
Головне меню
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 156
візитів сьогодні: 62
візитів всього: 23070
Опитування
Чи підтримуєте Ви пропозицію щодо закупівлі та встановлення скейтмайданчика в м. Гребінка?
підтримую
373 (95.64 %)
не підтримую
14 (3.59 %)
не визначився
3 (0.77 %)
Пошук по сайту
 
Відділ ведення реєстру територіальної громади та реєстрації місця проживання громадян
Начальник: Ніколаєнко Роман Володимирович
Телефон: (05359) 91-4-81
З метою дотримання вимог Закону України від 10.12.2015 №888-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг»,  Рішенням 4 сесії VІІ скликання від 29 березня 2016 року Гребінківської міської ради було створено Відділ ведення реєстру територіальної громади та реєстрації місця проживання громадян Виконавчого комітету Гребінківської міської ради (далі – Відділ).Штат відділу складає три посадові особи: начальник відділу та  два головних спеціалісти.
Відділ реєстрації місця проживання є структурним підрозділом виконавчого комітету Гребінківської міської ради, який  створений для забезпечення реалізації державної політики у сфері реєстрації/зняття з реєстрації фізичних осіб за місцем проживання/перебування на території Гребінківського району та ведення реєстру територіальної громади Гребінківської міської ради.
Свою роботу, як суб’єкт надання адміністративних послуг у сфері реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, відділ розпочав з 04.04.2016 року.
Робота відділу спрямована на виконання вимог Конституції України,  Законів України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» від 11.12.2003 №1382-IV, «Про інформацію», «Про захист персональних даних» та Постанови Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 №207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру», у сфері реєстрації місця проживання.
Основними напрямками роботи відділу є:
1. Реєстрація місця проживання/перебування громадян.
2. Формування та ведення реєстру територіальної громади.
3. Передача інформації до Єдиного демографічного реєстру.
 
 
Відділ реєстрації місця проживання громадян виконує свої функціїї відповідно до основних напрямків роботи:

- здійснення реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб;

- видача довідки про реєстрацію місця проживання;

- внесення змін до паспортів при перейменуванні вулиць,  провулків, населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць;

- підтримання в актуальному стані картотеки: реєстраційних та адресних карток;

- у межах наданих повноважень, складання протоколів про адміністративні порушення відносно фізичних осіб за ст.197, ст.198 Кодексу України про адміністративні правопорушення та ведення їх обліку;

- надання відомостей про місце проживання осіб та інших персональних даних виключно у випадках, передбачених законодавством України, на запит за формою, затвердженою Постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 №207;

- видача довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;

- своєчасне надання передбачених законодавством відомостей про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб до Гребінківського сектору управління Державної міграційної служби України (щотижня), до Державного реєстру виборців (щомісячно), до Гребінківського райвійськкомату (щомісячно), до Державної статистичної служби України (щомісячно) ;

- забезпечення, в межах своїх повноважень, реалізації державної політики стосовно захисту персональних даних громадян.

Згідно зі статтею 11-1 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» за реєстрацію місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання сплачується адміністративних збір, який складає:

- у разі звернення особи протягом встановленого Законом строку – у розмірі 0.0085 розміру мінімальної заробітної плати

- у разі звернення особи з порушенням встановленого цим Законом строку – у розмірі 0.0255 розміру мінімальної заробітної плати.Реєстрація місця проживання/перебування або зняття з реєстрації місця проживання особи здійснюється в день подання особою або її представником документів. Реєстрація місця проживання за заявою особи може бути здійснена одночасно із зняттям з попереднього місця проживання.

Відповідно до вимог статті 6 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», громадянин України зобов’язаний протягом тридцяти календарних днів після зняття з реєстрації місця проживання та прибуття до нового місця проживання зареєструвати  своє місце проживання. Батьки або інші законні представники зобов’язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження.

У разі коли особа не може самостійно звернутися до органу реєстрації, реєстрація може бути здійснена за зверненням її законного представника або представника на підставі довіреності, посвідченої в установленому законом порядку.

Реєстрація місця проживання здійснюється тільки за однією адресою. У разі коли особа проживає у двох і більше місцях, вона здійснює реєстрацію місця проживання за однією з цих адрес за власним вибором.

Для реєстрації місця проживання особа або її представник подає:

1) заяву;

2) документ, до якого вносяться відомості про місце проживання. Якщо дитина не досягла 16 років, подається свідоцтво про народження. Реєстрація місця проживання дітей, які є іноземцями чи особами без громадянства, здійснюється за умови внесення даних про дітей до посвідки на постійне або тимчасове проживання їх батьків та копії свідоцтва про народження. Документи, видані компетентними органами іноземних держав, підлягають легалізації в установленому порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами;

3) квитанцію про сплату адміністративного збору (у разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну послугу);

4) документи, що підтверджують:

-  право на проживання в житлі,

- ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди),

- рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші документи.

У разі відсутності зазначених документів реєстрація місця проживання особи здійснюється за згодою власника/співвласників житла, наймача та членів його сім’ї (зазначені документи або згода не вимагаються при реєстрації місця проживання неповнолітніх дітей за адресою реєстрації місця проживання батьків/одного з батьків або законного представника/представників);

- право на перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи, - довідка про прийняття на обслуговування в спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи, копія посвідчення про взяття на облік бездомної особи, форма якого затверджується Мінсоцполітики (для осіб, які перебувають на обліку у цих установах або закладах);

  - проходження служби у військовій частині, адреса якої зазначається під час реєстрації, - довідка про проходження служби у військовій частині, видана командиром військової частини (для військовослужбовців, крім військовослужбовців строкової служби);
5) військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку);
6) заяву про зняття з реєстрації місця проживання особи (у разі здійснення реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з реєстрації попереднього місця проживання).
  
У разі подання заяви представником особи, крім зазначених документів, додатково подаються:
документ, що посвідчує особу представника;
документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини - батьками (усиновлювачами).
Реєстрація місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.
У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами місце проживання дитини, яка не досягла 14 років, реєструється разом з одним із батьків за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).
Зняття з реєстрації місця проживання особи здійснюється на підставі:
  1. заяви особи або її представника;
  2. рішення суду, яке набрало законної сили, про позбавлення права власності на житлове приміщення або права користування житловим приміщенням, про виселення, про зняття з реєстрації місця проживання особи, про визнання особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою;
  3. свідоцтва про смерть;
  4. повідомлення територіального органу або підрозділу ДМС із зазначенням відповідних реквізитів паспорта померлої особи або документа про смерть, виданого компетентним органом іноземної держави, легалізованого в установленому порядку;
  5. інших документів, які свідчать про припинення:
  • підстав для перебування на території України іноземців та осіб без громадянства (інформація територіального органу ДМС або територіального підрозділу ДМС, на території обслуговування якого зареєстровано місце проживання особи, про закінчення строку дії посвідки на тимчасове проживання або копія рішення про скасування посвідки на тимчасове проживання чи скасування дозволу на імміграцію та посвідки на постійне проживання в Україні);
  • підстав для проживання бездомної особи у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту (письмове повідомлення соціальної установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту);
  • підстав на право користування житловим приміщенням (закінчення строку дії договору оренди, найму, піднайму житлового приміщення, строку навчання в навчальному закладі (у разі реєстрації місця проживання в гуртожитку навчального закладу на час навчання), відчуження житла та інших визначених законодавством документів).
     Зняття з реєстрації місця проживання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб, стосовно яких встановлено опіку та піклування, здійснюється за погодженням з органами опіки та піклування.
   
 
 
 Разом із заявою особа подає:
  1. документ, до якого вносяться відомості про зняття з реєстрації місця проживання. Якщо дитина не досягла 16 років, подається свідоцтво про народження;
  2. квитанцію про сплату адміністративного збору;
  3. військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку).
У разі подання заяви представником особи, крім зазначених документів, додатково подаються:
  • документ, що посвідчує особу представника;
  • документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини - батьками (усиновлювачами).
     Зняття з реєстрації місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.
     У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами зняття з реєстрації місця проживання дитини, яка не досягла 14 років, разом з одним із батьків здійснюється за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).

Анонси подій

Згідно з розпорядженням міського голови №43 від 19 лютого 2018 року, 2 березня 2018 року о 14-00 годині в приміщенні міської ради (вул. Я.Мудрого, 35) скликається 5 сесія Гребінківської міської ради сьомого скликання (ОТГ).

Переглянути повний текст розпорядження

Актуально

- Рішенням виконавчого комітету Гребінківської міської ради №46 від 15.02.2018р. зареєстровано Зміни та доповнення до колективного договору  між адміністрацією та профспілковим комітетом виробничого підрозділу «Гребінківська дистанція сигналізації та зв'язку» регіональної філії «Південна залізниця» публічного акціонерного товариства « Українська залізниця» на 2002-2017 роки, внесені на спільному засіданні адміністрації та профспілкового комітету (реєстровий №02-22/104 від 15.02.2018 року).

Міська рада повторно оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу з питань цивільного захисту, мобілізаційної роботи, інформаційного забезпечення (підстава: Розпорядження міського голови №29-к від 06.02.2018р.)

 

Розпорядженням міського голови №20-к від 25.01.2018р. оголошено конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу інфраструктури,
муніципальних ініціатив, інвестицій та енергоменеджменту
Ознайомитись з повним текстом оголошення про конкурс

 


© 2018 Гребінківська міська рада Powered By AMCMS v5.0 (0.042427 sec.)