Адреса: | 37400 Полтавська обл., м.Гребінка, вул. Ярослава Мудрого, 35 | |
Начальник: | Бондар Лариса Кімівна | |
Телефон: | (05359) 21-6-06 |
Спеціалісти відділу | Головний спеціаліст | Литвиненко Ірина Володимирівна | 21-6-06 |
Головний спеціаліст | Зінченко Анна Сергіївна |
- здійснення реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб;
- видача довідки про реєстрацію місця проживання;
- внесення змін до паспортів при перейменуванні вулиць, провулків, населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць;
- підтримання в актуальному стані картотеки: реєстраційних та адресних карток;
- у межах наданих повноважень, складання протоколів про адміністративні порушення відносно фізичних осіб за ст.197, ст.198 Кодексу України про адміністративні правопорушення та ведення їх обліку;
- надання відомостей про місце проживання осіб та інших персональних даних виключно у випадках, передбачених законодавством України, на запит за формою, затвердженою Постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 №207;
- видача довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;
- своєчасне надання передбачених законодавством відомостей про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб до Гребінківського сектору управління Державної міграційної служби України (щотижня), до Державного реєстру виборців (щомісячно), до Гребінківського райвійськкомату (щомісячно), до Державної статистичної служби України (щомісячно) ;
- забезпечення, в межах своїх повноважень, реалізації державної політики стосовно захисту персональних даних громадян.
- у разі звернення особи протягом встановленого Законом строку – у розмірі 0.0085 розміру мінімальної заробітної плати
- у разі звернення особи з порушенням встановленого цим Законом строку – у розмірі 0.0255 розміру мінімальної заробітної плати.Реєстрація місця проживання/перебування або зняття з реєстрації місця проживання особи здійснюється в день подання особою або її представником документів. Реєстрація місця проживання за заявою особи може бути здійснена одночасно із зняттям з попереднього місця проживання.
Відповідно до вимог статті 6 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», громадянин України зобов’язаний протягом тридцяти календарних днів після зняття з реєстрації місця проживання та прибуття до нового місця проживання зареєструвати своє місце проживання. Батьки або інші законні представники зобов’язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження.
У разі коли особа не може самостійно звернутися до органу реєстрації, реєстрація може бути здійснена за зверненням її законного представника або представника на підставі довіреності, посвідченої в установленому законом порядку.
Реєстрація місця проживання здійснюється тільки за однією адресою. У разі коли особа проживає у двох і більше місцях, вона здійснює реєстрацію місця проживання за однією з цих адрес за власним вибором.
Для реєстрації місця проживання особа або її представник подає:
1) заяву;
2) документ, до якого вносяться відомості про місце проживання. Якщо дитина не досягла 16 років, подається свідоцтво про народження. Реєстрація місця проживання дітей, які є іноземцями чи особами без громадянства, здійснюється за умови внесення даних про дітей до посвідки на постійне або тимчасове проживання їх батьків та копії свідоцтва про народження. Документи, видані компетентними органами іноземних держав, підлягають легалізації в установленому порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами;
3) квитанцію про сплату адміністративного збору (у разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну послугу);
4) документи, що підтверджують:
- право на проживання в житлі,
- ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди),
- рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші документи.
У разі відсутності зазначених документів реєстрація місця проживання особи здійснюється за згодою власника/співвласників житла, наймача та членів його сім’ї (зазначені документи або згода не вимагаються при реєстрації місця проживання неповнолітніх дітей за адресою реєстрації місця проживання батьків/одного з батьків або законного представника/представників);
- право на перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи, - довідка про прийняття на обслуговування в спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи, копія посвідчення про взяття на облік бездомної особи, форма якого затверджується Мінсоцполітики (для осіб, які перебувають на обліку у цих установах або закладах);
-
заяви особи або її представника;
-
рішення суду, яке набрало законної сили, про позбавлення права власності на житлове приміщення або права користування житловим приміщенням, про виселення, про зняття з реєстрації місця проживання особи, про визнання особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою;
-
свідоцтва про смерть;
-
повідомлення територіального органу або підрозділу ДМС із зазначенням відповідних реквізитів паспорта померлої особи або документа про смерть, виданого компетентним органом іноземної держави, легалізованого в установленому порядку;
-
інших документів, які свідчать про припинення:
-
підстав для перебування на території України іноземців та осіб без громадянства (інформація територіального органу ДМС або територіального підрозділу ДМС, на території обслуговування якого зареєстровано місце проживання особи, про закінчення строку дії посвідки на тимчасове проживання або копія рішення про скасування посвідки на тимчасове проживання чи скасування дозволу на імміграцію та посвідки на постійне проживання в Україні);
-
підстав для проживання бездомної особи у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту (письмове повідомлення соціальної установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту);
-
підстав на право користування житловим приміщенням (закінчення строку дії договору оренди, найму, піднайму житлового приміщення, строку навчання в навчальному закладі (у разі реєстрації місця проживання в гуртожитку навчального закладу на час навчання), відчуження житла та інших визначених законодавством документів).
-
документ, до якого вносяться відомості про зняття з реєстрації місця проживання. Якщо дитина не досягла 16 років, подається свідоцтво про народження;
-
квитанцію про сплату адміністративного збору;
-
військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку).
-
документ, що посвідчує особу представника;
-
документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини - батьками (усиновлювачами).