Оголошення про проведення конкурсу на посаду
практичного психолога Інклюзивно-ресурсного центру (ІРЦ)
Гребінківської міської ради Полтавської області.
Інклюзивно-ресурсний центр Гребінківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади практичного психолога.
Умови конкурсу.
Процедура призначення на посаду проводиться за конкурсним відбором.
Строк подання документів:
Документи для участі у конкурсі приймаються протягом 20 календарних днів з дня оголошення конкурсу в друкованих засобах масової інформації.
Термін прийняття документів:
з 24 січня 2019 по 20.02. 2019 року.
Документи, необхідні для участі в конкурсному відборі:
- заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
- листок обліку кадрів;
- автобіографія;
- дві фотокартки розміром 4Х6 см.;
- копія паспорта;
- копія диплома про освіту з додатком;
- копія ідентифікаційного коду;
- копія трудової книжки (завірена належним чином).
Кваліфікаційні вимоги до претендентів на заняття вакантної посади практичного психолога.
Посаду практичного психолога ІРЦ може обіймати особа:
- яка є громадянином України;
- має вищу педагогічну (психологічну) освіту не нижче спеціаліста, або магістра;
- мати стаж роботи 3 роки за фахом, за спеціальністю «Психологія» за спеціалізацією практичній психолог, тощо.
Конкурсний відбір переможців конкурсу здійснюється за результатами:
- перевірки та знання законодавства України про освіту. Міжнародне законодавство у сфері інклюзивної освіти. Право дітей з особливими освітніми потребами на освіту у Законах України «Про освіту, про загальну середню освіту, про дошкільну освіту»;
- порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, постанова Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 №872;
- перевірка основних завдань та склад ІРЦ згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 12.07.2017 №545.
За довідками звертатись:
ІРЦ Гребінківської міської ради
Директор - Попович Інна Миколаївна
Телефон для довідок: 095-0024598
Документи приймаються за адресою:провулок Спортивний ,9, подаються особисто претендентами до конкурсної комісії.
Термін подання документів: з дня оприлюднення оголошення до 17 години 20.02.2019 року.
Дата і місце проведення конкурсу буде повідомлено претендентам додатково після прийняття відповідного рішення конкурсної комісії.
Орієнтовний перелік питань
для проведення кваліфікаційного іспиту
на посади фахівців ІРЦ.
1. Питання на перевірку знання законів України.
· Міжнародні акти щодо забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на інклюзивне навчання.
· Право дітей з особливими освітніми потребами на освіту Законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту».
· Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, Постанова Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 № 872.
· Порядок комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах, Наказ Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 06.02.2015 № 104/52.
· Основні завдання та склад ІРЦ, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 12.07.2017 № 545.
· Форми навчання у загальноосвітніх навчальних закладах.
· Вимоги до організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх закладах освіти.
· Основні завдання законодавства України про загальну середню освіту.
· Державні стандарти освіти.
· Забезпечення реалізації права на освіту осіб з особливими освітніми потребами.
· Структура освіти.
· Основні принципи освіти.
· Навчальні заклади для громадян,які потребують соціальної допомоги та реабілітації.
· Кадрове забезпечення сфери освіти.
· Повноваження органів місцевого самоврядування в галузі освіти.
2. Перевірка знань спеціальної педагогіки.
· Визначення поняття «Особа з особливими освітніми потребами».
· Визначення поняття «Інклюзивне навчання».
· Сучасне визначення катерогії дітей з особливими освітніми потребами.
· Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями.
· Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.
· Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.
· Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями слуху
· Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями зору.
· Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями мовлення.
· Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з розладами аутистичного спектру.
· Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку.
· Порядок складання Індивідуальної програми розвитку.
· Визначення поняття »Індивідуальна програма розвитку.»
· Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами.
· Складання програми.
3. Перевірка знань діяльності ІРЦ.
· Система управління діяльністю ІРЦ: основні завдання МОН.
· Організація проведення комплексної оцінки.
· Основні завдання структурних підрозділів з питань діяльності ІРЦ.
· Співпраця ІРЦ з закладами освіти та іншими.
· Система управління діяльністю ІРЦ: основні завдання Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України.
· Завдання ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти в системі управління діяльністю ІРЦ.
· Основні завдання ІРЦ.
· Організація надання психолого-педагогічної допомоги дитині з особливими освітніми потребами.
· Ведення ділової документації ІРЦ.
· Організація проведення комплексної оцінки.
· Напрями проведення КО фахівцями ІРЦ.
· Умови про ведення повторної КО.
· Перелік документів необхідних для проведення КО.
· Напрями психолого-педагогічної допомоги фахівцями ІРЦ.
· Психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги фахівців ІРЦ.