27 квітня 2024 року
37400, Полтавська обл., Лубенський р-н, м. Гребінка, пров. Олексія Припутня, буд. 1, e-mail: 13956272@mail.gov.ua
Головне меню
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 226
візитів сьогодні:
візитів всього: 171852
Ми в соціальних мережах
Кол-центр АТ "Полтаваобленерго"
Корисні посилання
Запобігання домашньому насильству
Актуальні гранти
Свята та події
Українське ділове мовлення. Календар свят
Пошук по сайту
 

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проекту 

«Внесення змін до Детального плану території,

обмеженої провулком Пирятинським та залізничними коліями

в м. Гребінка Полтавської області»

 

1)замовник: виконавчий комітет Гребінківської міської ради пров. Олексія Припутня, 1,  м. Гребінка, Полтавська область, 37400;

 

2) вид та основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування:

- вид документа державного планування – “Внесення змін до Детального плану території, обмеженої провулком Пирятинським та залізничними коліями в м. Гребінка Полтавської області”. Розроблений згідно з завданням на проектування та згідно рішення Гребінківської міської ради (двадцять дев’ята сесія восьмого скликання) від 26.01.2023 №1954 “Про внесення змін до детального плану території, обмеженої провулком Пирятинським та залізничними коліями в м.Гребінка Полтавської області”. Виконавець ФОП Пастушенко М.В.

- цілі документа:

Детальний план території визначає:

1) принципи планувально-просторової організації забудови;

2) червоні лінії та лінії регулювання забудови;

3) функціональне призначення, режим та параметри забудови однієї чи декількох земельних ділянок, розподіл територій згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами;

4) містобудівні умови та обмеження (у разі відсутності плану зонування території) або уточнення містобудівних умов та обмежень згідно із планом зонування території;

5) потребу в підприємствах і закладах обслуговування населення, місце їх розташування;

6) доцільність, обсяги, послідовність реконструкції забудови;

7) черговість та обсяги інженерної підготовки території;

8) систему інженерних мереж;

9) порядок організації транспортного і пішохідного руху;

10) порядок комплексного благоустрою та озеленення.

Детальний план території розробляється з метою внесення змін до раніше розробленого та затвердженого ДДП (“Детальний план території, обмеженої провулком Пирятинським та залізничними коліями в м. Гребінка Полтавської області”, 2020 рік).

Містобудівною документацією “Детальний план території, обмеженої провулком Пирятинським та залізничними коліями в м.Гребінка Полтавської області” передбачалось розташування зерносушильного комплексу. Стратегічна екологічна оцінка проводилась у зв’язку з будівництвом на території ТОВ “Гребінківський зернопродукт” проєктної свердловини. Проєктом “Внесення змін до Детального плану території, обмеженої провулком Пирятинським та залізничними коліями в м. Гребінка Полтавської області” передбачається будівництво зерносушильного комплексу на території СФГ “Каміла”. Об’єктів ОВД даним Проєктом не передбачається.

Передбачається розміщення зерносушильного комплексу на земельній ділянці кадастровим номером 5320810100:51:035:0033 у складі зерносушарки, двох зерноскладів, допоміжних будівель та споруд; комплексу приймання, доробки та зберігання  зерна по пров.Пирятинському,38, в м.Гребінка Полтавської області СФГ “Каміла”, з зерносушильним комплексом, зерноскладами, норійними вежами, допоміжними будівлями та спорудами і т.ін.

Протруювання на території детального планування не відбувається.

Водопостачання нового об’єкту – централізоване;

Каналізування на локальні місцеві очисні споруди (окремо для адміністративно-побутових, окремо – виробничих будівель); опалення будівель автономне на газу, твердому паливі чи елекропаливі.

зв’язок з іншими документами державного планування:

Детальний  план  території - містобудівна  документація, що  визначає  планувальну організацію та розвиток території.

Екологічна безпека територій передбачає дотримання встановлених природоохоронним законодавством вимог щодо охорони навколишнього природного середовища, збереження та раціонального використання природних ресурсів, санітарно-гігієнічних вимог щодо охорони здоров'я людини, здійснення заходів для нейтралізації, утилізації, знищення або переробки всіх шкідливих речовин і відходів.

Передбачені заходи з охорони водного басейну відповідно до вимог Водного Кодексу України, Закону України “Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення”, постанови Кабінету Міністрів України від 18.12.1998 №2024 “Про правовий режим зон санітарної охорони водних об’єктів”, ДБН В.2.5-74:2013 “Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування”, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.04.2013 №133, ДБН В.2.5-75:2013 “Каналізація. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування”, затвердженого наказами Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.04.2013 №134 та від 28.08.2013 №410, ДСТУ-Н Б В.2.5-61:2012 “Настанова з улаштування систем поверхневого водовідведення”.

Також під час проектування використовуються:

ДБН Б.1.1-14:2021 “Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні”;

ДСП №173-96 “Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів”;

ДБН Б.2.2-5:2011 “Благоустрій територій”;

 

3) якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів):

На території планування та поряд з нею відсутні види діяльності або об’єкти, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів) згідно частини 2 статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля” та не проектується таких об’єктів. 

Основною діяльністю ТОВ “Гребінківський зернопродукт”, та СФГ “Каміла” на території планування  є перевантаження, очищення, доведення до кондиційної вологості та зберігання зернових та олійних культур. Під час операцій з обробки зерна до атмосферного повітря викидаються забруднюючі речовини. Джерелами утворення забруднюючих речовин є основне обладнання, а саме: сепаратори, зерносушарка, транспортери, місця перевантаження зернових і т.ін. Під час проведення технологічних процесів до атмосферного повітря викидаються наступні забруднюючі речовини: пил зерновий, азоту діоксид, вуглецю оксид, недиференційований за складом пил (аерозоль), метан, вуглецю діоксид, діазоту оксид. Об’єкти історико-культурної спадщини на території детального планування відсутні. Об`єктів спеціального призначення на території детального планування немає. Природно-заповідного фонду немає.

Більш детально показники були описані під час формування заяви про СЕО та Звіту про СЕО містобудівної документації, до якої вносяться зміни.

 

4) ймовірні наслідки:

а) для довкілля, у тому числі для здоров’я населення:

- на даній території присутні джерела забруднення, що належать до ІV – класу санітарної класифікації; забруднення внаслідок транспортних викидів; шумове забруднення; пилове забруднення.

- в період будівництва об’єктів та в процесі експлуатації вплив на підземні води – відсутній. Проектом передбачається централізоване водопостачання проектних об’єктів;

- порушення (руйнування) ґрунтів під час нового будівництва (трансформація шарів землі), руху транспортних засобів, які можуть підсилюватись під впливом природних чинників - вітру, дощових потоків, тощо;

- даних щодо акустичного впливу, вібраційного впливу, зони забруднення повітря пилом немає;

- на соціальне середовище – присутній негативний вплив, оскільки проектом передбачається будівництво підприємств, які створюють санітарно-захисну зону. В той же час, до СЗЗ від проєктованих об’єктів не потрапляє житлова забудова. Позитивний вплив в тому, що створюються нові робочі місця; зміцнюється економічний потенціал міста, регіону та країни.

На території детального планування відсутні організовані місця видалення та утилізації побутових відходів.

 

б) для територій з природоохоронним статусом: об’єкти та території природно-заповідного фонду відсутні, отже впливу не передбачається;

 в) транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення: транскордонний вплив відсутній. 

 

5) виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено:

Під час розробки Звіту про СЕО ДДП, до якого вносяться зміни, альтернативою розглядалось розміщення на території проектування громадської забудови, в такому разі не буде створено нових об’єктів негативного впливу на довкілля. Але, оскільки навколо розташовані виробничі об’єкти, які вже створюють санітарно-захисну зону до житлової забудови, розміщення громадської забудови є недоцільним. До того ж, відповідно до діючої містобудівної документації – квартал проектування належить до виробничих територій.

 

6) дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки: перевірка матеріалів містобудівної документації та у її складі розділу “Охорона навколишнього природного середовища” на відповідність діючим нормативно-правовим документам у цій галузі. Для розробки CEO передбачається використовувати наступну інформацію: доповіді про стан довкілля, статистичну інформацію, дані моніторингу стану довкілля, оцінку впливу на довкілля планової діяльності та проектованого об’єкта, які можуть мати значний вплив на довкілля. На сьогодні проводиться інвентаризація джерел викидів.

 

7) заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування:

Зважаючи на державну політику в галузі енергозбереження, забезпечення екологічної безпеки, раціонального використання природних ресурсів, при будівництві об'єктів доцільно максимально повно використовувати сучасні високоефективні екоенергозберігаючі технології та матеріали, зокрема огороджуючі конструкції з мінімальним коефіцієнтом теплопровідності, сучасні альтернативні джерела енергії, інженерне обладнання з високим коефіцієнтом корисної дії, тощо.

Необхідно організувати моніторинг стану довкілля, використання земельних ділянок згідно функціонального призначення, передбаченого містобудівною документацією.

Заходи щодо покращення ситуації за компонентами середовища:

Проектне рішення

(з потенційним негативним впливом)

Потенційний

кумулятивний вплив

Запропонований захід з помякшення впливу

 

Атмосферне повітря

 

Розміщення проектованих обєктів

 

 

1.Збільшення щільності забудови кварталу проектування;

 

2.Викиди в атмосферне повітря автономних систем опалення та транспортними засобами (збільшення транспортного навантаження на ці ділянки);

3. Пилове забруднення від пересипання зерна

 

Впровадження сучасних систем опалення із застосуванням теплових установок (теплогідромеханічні генератори, теплові насоси і т.ін). Вибір конструктивних та технологічних рішень систем опалення вирішується на стадії робочого проектування з урахуванням норм охорони навколишнього середовища за результатами Оцінки впливу на довкілля.

Реконструкція вулиць з улаштуванням твердого покриття та озелененням в межах червоних ліній.

Використання новітніх технологій в технологічному обладнанні, з мінімальним впливом на довкілля.

Лабораторний контроль за станом атмосферного повітря.

 

 

вода

 

Розміщення проектованих обєктів

 

1.Забруднення грунтових вод каналізаційними стоками, стоками від відходів;

2.Збільшення забруднених поверхневих стоків

Улаштування очисних споруд з водонепроникним корпусом з подальшим вивезенням стічних вод до загальноміських очисних споруд;

Облаштування майданчиків для сміттєзбірних баків з твердим покриттям та огорожею; рекомендації щодо створення пунктів прийому небезпечних відходів для всього населеного пункту;

 Улаштування закритої системи збору поверхневих стічних вод за допомогою водовідвідних лотків, водопропускних труб з відведенням поверхневих стічних вод до локальних очисних споруд (закритого” типу) у місцях пониження рельєфу;

 

Улаштування очисних споруд побутової каналізації.

Улаштування очисних споруд поверхневих стічних вод

1.Забруднення грунтових стоками у разі неякісного улаштування споруд чи їх виходу з ладу/наповнення

Регулярне вивезення стоків асенізаційними машинами до загальноміських очисних споруд.

Контроль за станом очисних споруд, регулярний огляд та ремонт.

Контроль якості грунтових вод.

Реконструкція дорожньо-транспортної мережі з розширенням та реконструкцією існуючої дороги, улаштуванням тимчасової автостоянки

1.Забруднення грунтових вод паливно-мастильними матеріалами

Реконструкцію та будівництво частини дороги проводити згідно діючих відомчих норм.

Контроль за дотриманням норм, стандартів і правил під час виконання будівельних робіт.

Улаштування системи збору поверхневих стічних вод.

 

грунти

 

Розміщення проектованих обєктів

 

1.Порушення природного стану грунтів під час будівництва капітальної споруди та комунікацій, виконання інженерної підготокви території.

2.Забруднення від утворених ТПВ.

 

 

 

 

Улаштування сучасних локальних очисних споруд, що не допускають витік стічних вод у грунт.

Облаштування майданчиків для сміттєвих баків з твердим покриттям, огорожею.

Контроль за зберіганням родючого шару грунту, який зазнає переміщення під час будівельних робіт та його подальшим використанням.

Лабораторний контроль за станом грунту.

Облаштування тимчасової автостоянки, стоянки для вантажного транспорту

1.Порушення природного стану грунтів під час будівництва капітальних споруд та комунікацій, виконання інженерної підготокви території.

2.Забруднення від утворених ТПВ.

3. Забруднення паливно-мастильними матеріалами

Улаштування сучасних локальних очисних споруд, що не допускають витік стічних вод у грунт.

Облаштування майданчиків для сміттєвих баків з твердим покриттям, огорожею.

Контроль за зберіганням родючого шару грунту, який зазнає переміщення під час будівельних робіт та його подальшим використанням.

Улаштування системи збору поверхневих стічних вод.

Лабораторний контроль за станом грунту.

 

біорізноманіття

 

Розміщення проектованих обєктів

 

1.Скорочення площі ділянок природного рослинного покриву.

2. Збільшення антропогенного навантаження.

3.Збільшення акустичного та хімічного забруднення фауни.

4.Збільшення вібраційного, хімічного забруднення флори.

Контроль за кількістю зелених насаджень, що видаляються під час будівельних робіт.

Контроль за площею озеленення земельної ділянки (під час видачі містобудівних умов та обмежень забудови об’єктів громадського призначення).

Контроль за зберіганням родючого шару грунту, який зазнає переміщення під час будівельних робіт та його подальшим використанням.

Лабораторний контроль за станом атмосферного повітря, грунту

Облаштування тимчасової автостоянки, стоянки для вантажного транспорту

1.Хімічне, акустичне, вібраційне забруднення.

2.Забруднення від утворених ТПВ.

3. Забруднення паливно-мастильними матеріалами

Озеленення територій навколо обєктів транспорту.

Облаштування майданчиків для сміттєвих баків з твердим покриттям, огорожею.

Контроль за зберіганням родючого шару грунту, який зазнає переміщення під час будівельних робіт та його подальшим використанням.

Улаштування системи збору поверхневих стічних вод.

Лабораторний контроль за станом атмосферного повітря, грунту.

 

здоров’я населення

 

Розміщення проектованих обєктів

 

1.Скорочення площі ділянок озеленення, природного рослинного покриву, і, відповідно, зменшення елементів фотосинтезу.

2.Викиди в атмосферне повітря автономних систем опалення та транспортними засобами (збільшення транспортного навантаження на цю ділянку);

3. акустичне забруднення технологічне

4.Пилове забруднення

Контроль за кількістю зелених насаджень, що видаляються під час будівельних робіт.

Контроль за площею озеленення земельної ділянки (під час видачі містобудівних умов та обмежень забудови об’єктів громадського призначення, будівельного паспорту для індивідуальних житлових будинків).

Розміщення значних зелених масивів в кварталі проектування (як компенсація забудованим).

Контроль за зберіганням родючого шару грунту, який зазнає переміщення під час будівельних робіт та його подальшим використанням.

Лабораторний контроль за станом атмосферного повітря, грунту.

Розміщення джерел шкідливого впливу на довкілля на нормативній відстані від житлових приміщень.

 

 

Облаштування тимчасової автостоянки, стоянки для вантажного транспорту

1.Хімічне, акустичне, вібраційне забруднення.

2.Забруднення від утворених ТПВ.

3. Забруднення вихлопними газами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Озеленення територій навколо обєктів транспорту. З метою покращення умов для проживання населення, звітом надаються рекомендації щодо будівництва безшумового дорожнього покриття дороги. Крім цього пониження рівня шуму планується досягти архітектурно-планувальними прийомами:

ущільнення зеленої смуги з боку проїзної частини;

застосування шумозахисних конструкцій вікон.

Облаштування майданчиків для сміттєвих баків з твердим покриттям, огорожею.

Контроль за зберіганням родючого шару грунту, який зазнає переміщення під час будівельних робіт та його подальшим використанням.

Улаштування системи збору поверхневих стічних вод.

Лабораторний контроль за станом атмосферного повітря, грунту.

Будівництво підземних кабелів електропостачання, мереж водопостачання

1.Електромагнітний вплив на людину

Встановлення охоронних зон для мереж, ТП. Розташування ТП на відстані не менше 10м від житлової забудови;

Дотримання охоронної зони водопроводу;
облаштування септику та фільтрувального колодязя на нормативній відстані від будівель та споруд.

 

 

 

8) пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку: звіт (у разі необхідності розробки) про стратегічну екологічну оцінку має відповідати вимогам ч. 2 ст. 11 Закону України “Про стратегічну екологічну оцінку”.

 

9) орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, та строки їх подання:  

Пропозиції подаються особисто або через уповноваженого представника у письмовому вигляді із зазначенням прізвища, ім’я та по-батькові, місця проживання, особистого підпису; від юридичних осіб – із зазначенням їх найменування, місця знаходження, посади і особистого підпису керівника до відділу містобудування, архітектури та жтлово-комунального господарства виконавчого комітету Гребінківської міської ради за адресою: вулиця Ярослава Мудрого, 35, Гребінка, Полтавська область, 37400, протягом 15 днів з дня оприлюднення повідомлення на офіційному сайті міської ради (по 30.06.2023).

 

 

Міський голова                                                                                                                                                         Віталій КОЛІСНІЧЕНКО


Актуально
16 квітня 2024 року

Інформаційна довідка до проєкту рішення сесії Гребінківської міської ради «Про ліквідацію Березівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів  Гребінківської міської ради та Рудківської гімназії Гребінківської міської ради».

16 квітня 2024 року

Інформаційне повідомлення про проведення громадських обговорень проєкту рішення сесії Гребінківської міської ради «Про ліквідацію Березівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Гребінківської міської ради та Рудківської гімназії Гребінківської міської ради».

Тарифи з 01.05.2024 року КП «Гребінківський комбінат комунальних підприємств» на управління та обслуговування багатоквартирних будинків у м. Гребінка...

Для ознайомлення пропонуються проект Стратегії розвитку Гребінківської міської територіальної громади до 2030 року, проект Плану реалізації стратегії, Профіль територіальної громади та документи щодо стратегічної екологічної оцінки...

Графік зустрічей представників Гребінківської міської ради та КП «КПП Гребінківський» з мешканцями багатоквартирних будинків м. Гребінка з приводу призначення управителя багатоквартирного будинку, його тарифу за надання послуг та запровадження роздільної системи збирання побутових відходів.

1 березня 2024 року

Повідомлення про оприлюднення проєкту документа державного планування та  звіту про стратегічну екологічну оцінку «Стратегія розвитку Гребінківської міської територіальної громади на період до 2030 року».

Запрошуємо до Робочої групи з формування завдання на розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Гребінківської міської територіальної громади.

20 лютого 2024 року

Виконавчий комітет Гребінківської міської ради оголошує конкурс з призначення управителя багатоквартирних будинків.

9 лютого 2024 року

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки від 09.02.2024 р.

Про встановлення комунальному підприємству «Мар’янівське, 1» тарифу на послугу водопостачання.

Типові договори про надання послуги з управління багатоквартирним будинком (за адресами).

Додаткове інформаційне повідомлення про проведення громадських слухань в рамках громадського обговорення щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проекту містобудівної документації «Детальний план території земельної ділянки площею 24,3251 га, кадастровий номер земельної ділянки 532088900:00:003:1161 для нового будівництва відділення приймання, доробки та відвантаження зерна за межами населених пунктів (поблизу села Слободо-Петрівка) Гребінківської міської територіальної громади Лубенського району Полтавської області».

Для громадських слухань надається проєкт “Внесення змін до Детального плану території, обмеженої провулком Пирятинським та залізничними коліями в м. Гребінка Полтавської області”.

До відома платників податків!

Відповідно до Закону України від 16 січня 2020 № 466-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві» на території Гребінківської міської ради ставки місцевих податків і зборів на 2024 рік залишились без змін. 

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проекту «Внесення змін до Детального плану території, обмеженої провулком Пирятинським та залізничними коліями в м. Гребінка Полтавської області».

До відома керівників установ, організацій, комунальних підприємств та всіх зацікавлених сторін громади

Полтавською обласною військовою адміністрацією розробляється Програма комплексного відновлення території Полтавської області. Пропозиції до Програми надсилати відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства виконавчого комітету міської ради на електрону адресу: grebinka16-rada@ukr.net.

Карта фонду захисних споруд цивільного захисту.

Контакти осіб, відповідальних за проведення моніторингу, інформування та надання інформації щодо реалізації державних та міжнародних програм підтримки бізнесу.

Рішення 32 сесії 8 скликання Гребінківської міської ради від 27.04.2023р. №2066 "Про надання дозволу на розробку детального плану території земельної ділянки"

11 квітня 2023 року

Інформаційне повідомлення про проведення громадського обговорення проєкту рішення сесії Гребінківської міської ради «Про ліквідацію закладів загальної середньої освіти Гребінківської міської ради»

11 квітня 2023 року

Інформаційна довідка до проєкту рішення сесії Гребінківської міської ради «Про ліквідацію закладів загальної середньої освіти Гребінківської міської ради»

29 листопада 2022 року

Повідомлення щодо встановлення тарифів на послугу водопостачання кооперативу «Водник».

Контакти Головного управління національної сервісної служби України в Полтавській області.

Рекомендації населенню щодо дій в зонах з підвищеною небезпекою перебування, а також зонах з відносно безпечним перебуванням. 

Інформація про укриття населення Гребінківської міської територіальної громади та порядок оповіщення при виникненні надзвичайних ситуацій техногенного, природного та воєнного характеру.

Про запобігання можливим терористичним актам, актам незаконного втручання в діяльність залізничного транспорту та недопущення накладання сторонніх предметів на залізничну колію.

4 листопада 2021 року

У відповідності до внесених змін  Постановою  КМУ №1022 від 08.09.2021 року  до Постанови КМУ  №830 від  21 серпня 2019 року  «Про правила надання послуг з постачання  теплової енергії»  у частині зміни договірних відносин  між надавачем послуг та споживачем ТОВ «КП ТЕПЛО» надає типовий індивідуальний договір про надання послуги з постачання теплової енергії та заяву приєднання до договору.

28 жовтня 2021 року

На виконання вимог Закону України «Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення»...

11 серпня 2021 року

Держпраці звертається до роботодавців, суб`єктів господарювання та громадян Полтавщини.

30 вересня 2020 року

Повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акта рішення Гребінківської міської ради Полтавської області «Про затвердження Положення про оренду майна Гребінківської міської об’єднаної територіальної громади та забезпечення відносин у сфері оренди комунального майна».

Інформація про Лубенський районний сектор №1 філії Державної установи «Центр пробації» в Полтавській області.

На військову службу за контрактом у Збройні Сили України запрошуються громадяни України, які мають вищу, професійно-технічну, повну або базову загальну середню освіту, віком від 20 до 45 років і відповідають установленим вимогам проходження військової служби.


© 2024 Гребінківська міська рада Powered By AMCMS v5.0 (0.24529 sec.)