Звичайно, шкільні уроки важливі та потрібні, з них можна взяти багато цікавого та крисного для молодої людини. Та особлива їх цінність не у високих балах та напам’ять вивчених формулах і творах, а в пошуках себе в цьому світі...
І ніхто не може знати, що необхідніше у деякий момент часу для учня - метод кубування на уроках літератури чи задумливий погляд в небо, на хмари, на дощ, на той сумний осінній дощ на довгих, тоненьких ніжках, на листя, яке кружляє у останньому вальсі. В дитячій уяві народжується власна ідея, твір, поезія, душа починає розповідь про радість і біль, почуття і надію..
Гребінчин край завжди славився талановитими людьми, багато таких і серед наших школярів. Діти, які сьогодні пишуть казки, вірші і прозові твори, стануть дорослими, які зроблять цей світ добрішим. Вони збережуть свою дитячу душу такою, щоб у неї були чисті очі, які зможуть розгледіти красу природи, людяність і того, хто поряд зними.
З метою підтримки літературно обдарованих дітей та учнівської молоді громади 7 листопада 2019 року на базі Опорного закладу Гребінківська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 проведено І етап обласного конкурсу відеороликів, презентацій та буктрейлерів. Учасниками конкурсу стали юні письменники, а також вихованці літературної студії.
У номінації «Відеоролики і презентації на власні поетичні та прозові твори» І місце здобула Науменко Маргарита, учениця Гребінківської гімназії, представивши твір «Дві чашки кави» (керівник Устіловська Т. О.).
ІІ місце посіла учениця філії Гребінківська ЗОШ І-ІІ ступенів №1 Міснікевич Ірина з відео на власний твір «Провінційний етюд» (керівник Кузьменко Л.С.)
Учень Гребінківської гімназії Желага Максим та учень Опорного закладу Гребінківська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 Купрій Богдан презентували відеоролик про книгу «Моя, твоя і наша казка», створену колективом учнів та викладачів закладів загальної середньої освіти громади, здобувши перемогу в номінації «Буктрейлер» (керівники Ільчук А. І., Устіловська Т. О., Калина Т. П., Мельник В. В., Макота І. І.).
Бажаємо учасникам конкурсу не зупинятися на досягнутому і в подальшому створювати літературні та відеошедеври, а наставникам - надихати своїх вихованців на підкорення творчих вершин!