22 грудня 2024 року
37400, Полтавська обл., Лубенський р-н, м. Гребінка, пров. Олексія Припутня, буд. 1, e-mail: 13956272@mail.gov.ua
Головне меню
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 84
візитів сьогодні:
візитів всього: 177897
Ми в соціальних мережах
Кол-центр АТ "Полтаваобленерго"
Корисні посилання
Запобігання домашньому насильству
Актуальні гранти
Свята та події
Українське ділове мовлення. Календар свят
Пошук по сайту
 
Рекрутинг від служби зайнятості: реальні переваги для роботодавців
16 серпня 2019 року 13:15

Останнім часом в нашій мові з’являється багато запозичених слів, які не тільки складні у вимові, а й не зрозумілі за значенням. Наприклад, «рекрутинг» і похідні від нього «рекрутер», «рекрутинговий». Ці поняття напряму пов’язані з пошуком і підбором персоналу. Але як розібратись роботодавцю в нюансах рекрутингових послуг, що пропонують численні агентства? І які переваги має рекрутинг від державної служби зайнятості?

Новомодне поняття рекрутинг має досить давнє коріння. Підбір персоналу як такий з’явився ще до нашої ери в епоху рабовласників. У вельмож були спеціально навчені слуги (прототип сучасних рекрутерів), до обов’язків яких входив відбір найбільш сильних і здорових рабів. При цьому оцінювався не лише зовнішній вигляд, а й набуті навички роботи.

Рекрутинг, як індустрія, почав розвиватись в середині 19 сторіччя в період промислових революцій. Заводам і фабрикам потрібно було багато працівників. Це спричинило появу численних приватних фірм, що займались підбором персоналу за винагороду роботодавця.

В часи СРСР планова економіка знехтувала значенням рекрутингу в регулюванні питань зайнятості населення. Працівників на робочі місця направляла сама держава шляхом рознарядки. Такий підхід був подібний до лотереї: керівник не мав жодної уяви про те, чи підійде йому співробітник і як ним керувати. Вимоги роботодавця до кандидата нікого не цікавили, рівно як і особисті побажання працівника до майбутнього місця роботи. Тому рекрутинг як вид діяльності на пострадянській території почав розвиватися тільки після 1991 року.

Що розуміють під рекрутингом зараз?

Рекру?тинг (від фр. recruit – «набирати», «вербувати»)  = підбір персоналу в штат організації. Підбір персоналу в свою чергу передбачає пошук кандидатів + їх відбір + мотивація до роботи саме на цьому робочому місці (посаді).

Рекрутер – людина, яка займається пошуком і відбором працівників. До його безпосередніх функцій можна віднести:

· визначення/уточнення вимог до кандидата (заявка на вакансію),

· формування критеріїв оцінки кандидата,

· вибір способу закриття вакансії,

· складання і розміщення оголошень про вакансії,

· пошук і аналіз резюме кандидатів,

· проведення телефонних співбесід,

· проведення особистих співбесід, ознайомлення кандидатів з особливостями й перевагами роботи у даного роботодавця;

· анкетування і тестування претендентів,

· перевірка рекомендацій,

· вибір кандидатів-фіналістів, формування у них позитивного враження про вакансію і роботодавця, мотивація їх до працевлаштування;

· організація зустрічей кандидатів з керівником підрозділу і керівником компанії;

· надання відмов кандидатам, які не пройшли співбесіду, занесення їх резюме до бази даних за певною професією (кадровий резерв);

· контроль виходу нового співробітника на роботу, знайомство кандидата з історією компанії, особливостями роботи та перевагами працевлаштування.

Як видно визначення поняття «рекрутер» просте, а ось функцій у нього хоч відбавляй. Адже підбір персоналу досить складний процес. Від його якості залежить успіх будь-якого бізнесу. Дуже важливо не помилитись у виборі, щоб потрібні люди опинились на потрібних місцях.

У багатьох маленьких компаніях, а подекуди і не маленьких, підбір працівників здійснюють або начальники підрозділів, або навіть самі власники. Але яка вірогідність ефективності такого рекрутингу? Напевно, що не висока. Вони не мають необхідних ресурсів для якісного підбору персоналу: компетенції (знань і досвіду пошуку й відбору кандидатів), часу (адже потрібно займатись паралельно з рекрутингом своїми безпосередніми обов’язками), бази даних кандидатів (на її формування знову ж таки потрібен час і знання про канали пошуку).

Безперечно є свої плюси в самостійному рекрутингу, такі як:

· особистий контроль процесу оцінки і відбору кандидатів;

· створення чіткого уявлення про стан ринку праці, що позитивно позначається на формуванні вимог до кандидатів і визначенні умов роботи;

· підбір фахівців, які будуть максимально гармонійно відповідати іміджу компанії (адже роботодавець чи його помічники краще розуміють атмосферу і настрій в колективі).

Але  якщо для компанії важливо швидко і якісно закрити вакансію чи набрати одночасно велику кількість працівників, а свої рекрутери в штаті відсутні, то все говорить за доцільність звернення до послуг рекрутингових агентств. Це дозволить керівнику підприємства чи підрозділу не витрачати час на «невідповідних» кандидатів, а займатися вирішенням стратегічних бізнес-завдань. Швидкість підбору персоналу в середньому збільшується в 2 рази. Перш за все через наявність в рекрутингового агентства потужної бази резюме, багатого досвіду в справі пошуку і підбору персоналу різного рівня.

А якщо компанія не хоче афішувати відомості про свої вакансії через свої канали, наприклад у випадку пошуку заміни певного фахівця, звернення до зовнішніх рекрутерів є найкращим способом задоволення кадрових потреб.

Крім економії часу доречно згадати і про економію коштів. Особливо коли мова йдеться про рекрутингові послуги Державної служби зайнятості. Можна заперечити, що якісні послуги не можуть бути безоплатними. Як аргумент: кожен роботодавець вже заплатив за них сплачуючи податки. Тож вправі скористатися тими благами, на які має право згідно з законодавством як добросовісний громадянин, підприємець, роботодавець. А щодо якості послуг служби зайнятості в пошуку й підбору персоналу варто зазначити таке:

1) державна служба зайнятості з обласними центрами і районними філіями по суті є найбільшим і найпотужнішим рекрутинговим агентством в Україні;

2) розгалуженість мережі служби зайнятості й численність звернень громадян дозволяє мати їй найбільшу базу даних резюме кандидатів за різними професіями і сферами діяльності.

3) кваліфікація фахівців служби зайнятості постійно підтримується професійним навчанням, що організовується на місцях (регіональних центрах зайнятості) і централізовано на базі Інституту підвищення кваліфікації ДСЗ;

4) використовуючи сучасні технології і способи підбору персоналу, власну базу резюме та інші канали пошуку кандидатів фахівці служби мають можливість оперативно запропонувати перевірених кандидатів провести їх оцінку й відбір відповідно до вимог роботодавця.

5) якщо роботодавець хоче перевірити кандидата-фіналіста в роботі, у взаємодії з колегами і клієнтами, служба зайнятості етап адаптації  може організувати як стажування працівника на робочому місці. Такий варіант дозволить працівнику не втратити свій статус і виплати по безробіттю, а роботодавцю придивитись до кандидата без укладання трудового договору.  У разі ж не проходження випробувального терміну рекомендованим кандидатом гарантовані заміни іншим претендентом;

6) загальна для всієї України  база даних, постійний моніторинг ринку праці дозволяють фахівцям служби вийти на тих кандидатів, які потрібні роботодавцю. У випадку, коли роботодавець має можливість вирішення питання підвезення працівників чи забезпечення їх житлом, то служба зайнятості може підібрати  персонал відповідної кваліфікації в суміжних районах чи областях.

Зокрема в Полтавському обласному центрі зайнятості вже напрацьований подібний досвід підбору персоналу. Так вакансії роботодавців нашого регіону  укомплектовуються працівниками з сусідніх областей чи навпаки. Чи роботодавцю, який має виробничі потужності в одному районі області,  фахівці обласної служби зайнятості, укомплектували вакансії працівниками з найблищих районів

Володіючи такими ресурсами, державна служба зайнятості має безперечні переваги для роботодавців, що потребують персонал для впровадження і розвитку свого бізнесу.

 

Матеріал підготовлений відділом

інформаційної роботи Полтавського

обласного центру зайнятості (тел.0532 51 84 38)


Актуально

Конкурс на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів у межах Гребінківської міської територіальної громади.

Інформаційне повідомлення про встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії, що надаються ТОВ «Біоенергосила».

Виконавчий комітет Гребінківської міської ради оголошує конкурс з призначення управителя багатоквартирних будинків, у яких не створено об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, співвласники яких не прийняли рішення про форму управління багатоквартирним будинком.

Інформація про оголошення конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності у сфері оцінки землі.

Контакти для ветеранів війни та членів родин загиблих Захисників та Захисниць з числа ВПО.

Переглянути.

Інформаційне повідомлення про проведення в електронній торговій системі продажу на аукціоні з умовами об’єкта малої приватизації нежитлової будівлі за адресою: Полтавська обл., Лубенський р-н, м. Гребінка, вул. Ярослава Мудрого, буд. 32.

18 жовтня 2024 року

Інформація про зміну тарифу на послугу з постачання теплової енергії ТОВ "КП ТЕПЛО".

Інформування про висновок з оцінки впливу на довкілля та рішення про провадження планової діяльності.

Рішенням виконавчого комітету Гребінківської міської ради від 03.09.2024 №204 виконавцем послуги з постачання теплової енергії на об’єкті Слободо-Петрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Гребінківської міської ради Полтавської області визначено Товариство з обмеженою відповідальністю «КП ТЕПЛО» (Полтавська обл., м. Пирятин, вул. Сумська, 2-Б, ЄДРПОУ 44352823).

Для громадських слухань надається проєкт “Детальний план території земельної ділянки площею 6,7253 га, кадастровий номер земельної ділянки 5320886000:00:006:0068, за межами населених пунктів (біля с. Тарасівка) Гребінківської міської територіальної громади Лубенського району Полтавської області”.

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проєкту “Детальний план території земельної ділянки площею 6,7253 га, кадастровий номер земельної ділянки 5320886000:00:006:0068, за межами населених пунктів (біля с. Тарасівка) Гребінківської міської територіальної громади Лубенського району Полтавської області”.

До відома платників податків! 

Відповідно до Закону України від 16 січня 2020 № 466-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві» на території Гребінківської міської ради ставки місцевих податків і зборів на 2025 рік залишились без змін. 

9 липня 2024 року

Інформація про встановлення селянському фермерському господарству «Україна» тарифу на послугу водопостачання.

Рішення про перейменування вулиць, провулків, які розташовані на території Гребінківської міської ради.

Протокол засідання ініціативної групи з підготовки установчих зборів для формування складу молодіжної ради при Гребінківській міській раді.

Посилання для перегляду

16 квітня 2024 року

Інформаційна довідка до проєкту рішення сесії Гребінківської міської ради «Про ліквідацію Березівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів  Гребінківської міської ради та Рудківської гімназії Гребінківської міської ради».

16 квітня 2024 року

Інформаційне повідомлення про проведення громадських обговорень проєкту рішення сесії Гребінківської міської ради «Про ліквідацію Березівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Гребінківської міської ради та Рудківської гімназії Гребінківської міської ради».

Тарифи з 01.05.2024 року КП «Гребінківський комбінат комунальних підприємств» на управління та обслуговування багатоквартирних будинків у м. Гребінка...

Запрошуємо до Робочої групи з формування завдання на розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Гребінківської міської територіальної громади.

Для громадських слухань надається проєкт “Внесення змін до Детального плану території, обмеженої провулком Пирятинським та залізничними коліями в м. Гребінка Полтавської області”.

До відома платників податків!

Відповідно до Закону України від 16 січня 2020 № 466-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві» на території Гребінківської міської ради ставки місцевих податків і зборів на 2024 рік залишились без змін. 

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проекту «Внесення змін до Детального плану території, обмеженої провулком Пирятинським та залізничними коліями в м. Гребінка Полтавської області».

До відома керівників установ, організацій, комунальних підприємств та всіх зацікавлених сторін громади

Полтавською обласною військовою адміністрацією розробляється Програма комплексного відновлення території Полтавської області. Пропозиції до Програми надсилати відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства виконавчого комітету міської ради на електрону адресу: grebinka16-rada@ukr.net.

Карта фонду захисних споруд цивільного захисту.

Контакти осіб, відповідальних за проведення моніторингу, інформування та надання інформації щодо реалізації державних та міжнародних програм підтримки бізнесу.

Рішення 32 сесії 8 скликання Гребінківської міської ради від 27.04.2023р. №2066 "Про надання дозволу на розробку детального плану території земельної ділянки"

11 квітня 2023 року

Інформаційне повідомлення про проведення громадського обговорення проєкту рішення сесії Гребінківської міської ради «Про ліквідацію закладів загальної середньої освіти Гребінківської міської ради»

11 квітня 2023 року

Інформаційна довідка до проєкту рішення сесії Гребінківської міської ради «Про ліквідацію закладів загальної середньої освіти Гребінківської міської ради»

Контакти Головного управління національної сервісної служби України в Полтавській області.

Рекомендації населенню щодо дій в зонах з підвищеною небезпекою перебування, а також зонах з відносно безпечним перебуванням. 

Інформація про укриття населення Гребінківської міської територіальної громади та порядок оповіщення при виникненні надзвичайних ситуацій техногенного, природного та воєнного характеру.

Про запобігання можливим терористичним актам, актам незаконного втручання в діяльність залізничного транспорту та недопущення накладання сторонніх предметів на залізничну колію.

4 листопада 2021 року

У відповідності до внесених змін  Постановою  КМУ №1022 від 08.09.2021 року  до Постанови КМУ  №830 від  21 серпня 2019 року  «Про правила надання послуг з постачання  теплової енергії»  у частині зміни договірних відносин  між надавачем послуг та споживачем ТОВ «КП ТЕПЛО» надає типовий індивідуальний договір про надання послуги з постачання теплової енергії та заяву приєднання до договору.

28 жовтня 2021 року

На виконання вимог Закону України «Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення»...

11 серпня 2021 року

Держпраці звертається до роботодавців, суб`єктів господарювання та громадян Полтавщини.

30 вересня 2020 року

Повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акта рішення Гребінківської міської ради Полтавської області «Про затвердження Положення про оренду майна Гребінківської міської об’єднаної територіальної громади та забезпечення відносин у сфері оренди комунального майна».

Інформація про Лубенський районний сектор №1 філії Державної установи «Центр пробації» в Полтавській області.

На військову службу за контрактом у Збройні Сили України запрошуються громадяни України, які мають вищу, професійно-технічну, повну або базову загальну середню освіту, віком від 20 до 45 років і відповідають установленим вимогам проходження військової служби.


© 2024 Гребінківська міська рада Powered By AMCMS v5.0 (0.341309 sec.)