Під час знеструмлень якість мобільного зв`язку та інтернету може погіршуватись, тому нагадуємо поради, як залишатися на зв’язку та мати доступ до інтернету під час знеструмлень.
План дій в нас незмінний:
Завантажте Мапу Пунктів незламності в застосунку ДІЯ. Завдяки мапі ви зможете знайти адресу найближчого до вас пункту незламності, в якому можна зарядити телефон та підключитися до інтернету. Завантажити мапу можна тільки тоді, коли у вас буде інтернет.
Уточніть у свого інтернет-провайдера чи може він підключити вас до інтернету, за технологіями які працює під час знеструмлень. Одна з найефективніших - xPON. Вона може забезпечить вас інтернетом до 72 годин під час відключень електроенергії.
Якщо провайдер не використовує xPON, рекомендуємо знайти іншого і перепідключитись. Знайти такого провайдера можна на мапі інтернету під час знеструмлень, яку запустили ЛУН Місто та Мінцифра, або спитавши у сусідів.
Після підключення вам треба буде купити павер-банку для WiFi роутера та пристрою, який з'єднує ваш роутер з мережею провайдера (ONU).
3. Перевірте чи працює у вас нацроумінг. Це безкоштовна послуга, завдяки якій ви можете підключитись до мережі іншого мобільного оператора, якщо мережа вашого оператора не працює. Наприклад, якщо у вас Київстар - то ви можете підключитись до мережі Vodafone чи Lifecell.
Як налаштувати нацроумінг та підключитись до мережі іншого оператора?
Відключити автовибір мережі.
- на Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор;
- на iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі.
Знайти й вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи LIFECELL.
Якщо зареєструватися не вдалось, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу.
Перевірити можливість вихідного дзвінка, SMS.
Поділіться порадами із близькими, щоб залишатись з ними на зв’язку попри все.