Державна податкова служба реалізує проєкт по взаємодії з територіальними громадами для покращення адміністрування місцевих податків і збільшення надходжень до місцевих бюджетів (бюджетів громад).
Щодо взаємодії органів місцевого самоврядування з податковими органами йшла мова під час робочої зустрічі міського голови Віталія Колісніченка, начальників відділів виконавчого комітету міської ради з начальником Гребінківської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області Олександром Шарапкою.
За словами міського голови, щоб бути успішною територіальною громадою громада повинна навчитися не лише споживати ресурси, а й створювати умови для розвитку економіки та сприятливого інвестиційного клімату. А для цього потрібно володіти інформацією щодо ресурсного потенціалу та фінансової спроможності територіальної громади. Провести інвентаризацію майна, земель, трудових ресурсів та виявити податковий потенціал для розвитку допомагає документ – паспорт територіальної громади.
У паспорті територіальної громади міститься інформація, яка впливає на сферу адміністрування податків, зокрема, про адміністративно-територіальний устрій, соціально-демографічні показники, фінансові показники, податкова інформація, інформація про об’єкти оподаткування доходів місцевого бюджету.
Олександр Шарапка зазначив, що паспорт ТГ обов’язково має включати в себе податковий блок, у якому мають бути дані про платників податків територіальної громади, показники зовнішньоекономічної діяльності, податкові надходження, дані про боржників, дані про відкриті бюджетні рахунки.
За результатами зустрічі сторони ухвалили важливі рішення щодо напрямів методичної частини створення паспорту територіальної громади, а саме: визначення потенціалу податкової спроможності територіальної громади та відпрацювання моделі взаємодії податкових органів та територіальної громади, з метою покращення адміністрування місцевих податків.