18 квітня 2025 року
37400, Полтавська обл., Лубенський р-н, м. Гребінка, пров. Олексія Припутня, буд. 1, e-mail: office@hrebinkivska-mrada.gov.ua
Головне меню
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 402
візитів сьогодні:
візитів всього: 180678
Ми в соціальних мережах
Кол-центр АТ "Полтаваобленерго"
Корисні посилання
Запобігання домашньому насильству
Актуальні гранти
Свята та події
Українське ділове мовлення. Календар свят
Пошук по сайту
 
Україна переходить на автоматичне формування е-лікарняних
15 липня 2021 року 15:18

Поступово Україна переходить на автоматичне формування е-лікарняних замість видачі паперових листків непрацездатності. Перехідна модель триватиме з червня по серпень цього року, однак уже зараз багато роботодавців почнуть працювати з електронною версією звичних лікарняних. Е-лікарняні, як і паперові, є підставою для надання працівникам допомоги по тимчасовій втраті працездатності, а також по вагітності та пологах.

Як відбувається проходження е-лікарняного на підприємстві для призначення матеріального забезпечення застрахованій особі?

 Якщо щодо страхового випадку працівника сформують електронний медичний висновок замість видачі паперового лікарняного, на його підставі автоматично сформується е-лікарняний.

 Сповіщення про відкриття е-лікарняного надійде роботодавцю в кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

Портал електронних послуг: https://portal.pfu.gov.ua

Гаряча лінія з питань користування кабінетом страхувальника: 0-800-503-753

 Сформований е-лікарняний стане доступним для перегляду у день його створення, однак підставою для надання матеріального забезпечення стане лише після закриття. А у випадку допомоги по вагітності та пологах – одразу після створення.

 На призначення працівнику матеріального забезпечення відведено не більше 10 календарних днів з дня закінчення періоду дії е-лікарняного.

 Е-лікарняний друкується або залишається в електронному вигляді (за рішенням роботодавця).

 Кадрова служба або відповідальна особа кадрової служби визначає страховий стаж застрахованої особи (пільги) та кількість календарних днів непрацездатності, що підлягають оплаті за рахунок коштів роботодавця та Фонду соціального страхування України. Зазначена інформація (за бажанням або визначенням роботодавця) формується у паперовому вигляді або в електронному.

 Е-лікарняний, відомості щодо визначеного страхового стажу та кількості днів непрацездатності, що підлягають оплаті, передаються до комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства.

 Комісія із соціального страхування на підприємствах продовжує свою роботу та зберігає весь обсяг функцій, передбачених Положенням про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, затвердженим постановою правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 № 13.

Положення про комісію: http://www.fssu.gov.ua/.../main/uk/publish/article/958640

 Рішення про призначення або відмову у призначенні матеріального забезпечення комісія (уповноважений) із соціального страхування підприємства передає до підрозділу бухгалтерії підприємства, який нараховує матеріальне забезпечення.

 Бухгалтерією здійснюється розрахунок матеріального забезпечення на підставі е-лікарняного (за необхідності його паперової роздруківки) та рішення комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства. Даний розрахунок записується в електронному або паперовому вигляді (за рішенням роботодавця) та відображається в бухгалтерських проводках.

 Заповнюється заява-розрахунок та подається до відділення Фонду за місцем обліку.

Роз'яснення щодо заповнення заяви-розрахунку для надання матеріального забезпечення (загальне):

http://www.fssu.gov.ua/.../main/uk/publish/article/960180

Щодо особливостей оформлення заяв-розрахунків за е-лікарняними: http://www.fssu.gov.ua/.../main/uk/publish/article/975846

Гаряча лінія з питань оплати е-лікарняних: 0-800-501-892

 Подати заяву-розрахунок до ФССУ роботодавець має не пізніше 5 робочих днів з моменту прийняття рішення про призначення матеріального забезпечення комісією (уповноваженим).

 Якщо роботодавець має декілька листків непрацездатності різних видів, він має подати заяви-розрахунки окремо за кожним видом лікарняних.


Анонси подій
8 квітня 2025 року

Згідно з розпорядженням міського голови № 392 від 8 квітня 2025 року 30 квітня 2025 року о 1000 годині в приміщенні Гребінківської міської ради (пров. Олексія Припутня, 1) відбудеться засідання 55-ї сесії Гребінківської міської ради восьмого скликання.

Актуально

Інформація про оголошення конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності.

Повідомлення про оприлюднення проєкту документа державного планування " Внесення змін до Детального плану території для будівництва сонячної електростанції за межами населених пунктів Почаївської сільської ради Гребінківського району Полтавської області "   та звіту про його стратегічну екологічну оцінку на сайті та в Єдиному реєстрі стратегічної екологічної оцінки за № 20-02-13688-25

Комунальне підприємство Гребінківський ККПінформує!

Поховання померлих (загиблих) осіб, визначення місця поховання  здійснювати з попереднім погодженням та дозволом від КП  «Гребінківський комбінат комунальних підприємств».

Про встановлення тарифів на послуги з управління побутовими відходами, що надаються КП «Гребінківський комбінат комунальних підприємств».

Перелік податкових агентів, які здійснюють справляння туристичного збору на території Гребінківської міської територіальної громади.

Звіт про здійснення заходів післяпроектного моніторингу довкілля за період від 04.09.2024 до 31.12.2024 ВСП «Харківська дирекція» філії «Центр будівельномонтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» АТ «Українська залізниця».

Детальніше

Про встановлення тарифів на послуги з управління побутовими відходами, що надаються КП «Гребінківський комбінат комунальних підприємств».

Інформація про оголошення конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності у сфері оцінки землі.

Контакти для ветеранів війни та членів родин загиблих Захисників та Захисниць з числа ВПО.

Переглянути.

Інформаційне повідомлення про проведення в електронній торговій системі продажу на аукціоні з умовами об’єкта малої приватизації нежитлової будівлі за адресою: Полтавська обл., Лубенський р-н, м. Гребінка, вул. Ярослава Мудрого, буд. 32.

Інформування про висновок з оцінки впливу на довкілля та рішення про провадження планової діяльності.

Рішенням виконавчого комітету Гребінківської міської ради від 03.09.2024 №204 виконавцем послуги з постачання теплової енергії на об’єкті Слободо-Петрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Гребінківської міської ради Полтавської області визначено Товариство з обмеженою відповідальністю «КП ТЕПЛО» (Полтавська обл., м. Пирятин, вул. Сумська, 2-Б, ЄДРПОУ 44352823).

До відома платників податків! 

Відповідно до Закону України від 16 січня 2020 № 466-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві» на території Гребінківської міської ради ставки місцевих податків і зборів на 2025 рік залишились без змін. 

Протокол засідання ініціативної групи з підготовки установчих зборів для формування складу молодіжної ради при Гребінківській міській раді.

Посилання для перегляду

16 квітня 2024 року

Інформаційна довідка до проєкту рішення сесії Гребінківської міської ради «Про ліквідацію Березівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів  Гребінківської міської ради та Рудківської гімназії Гребінківської міської ради».

16 квітня 2024 року

Інформаційне повідомлення про проведення громадських обговорень проєкту рішення сесії Гребінківської міської ради «Про ліквідацію Березівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Гребінківської міської ради та Рудківської гімназії Гребінківської міської ради».

Карта фонду захисних споруд цивільного захисту.

Контакти осіб, відповідальних за проведення моніторингу, інформування та надання інформації щодо реалізації державних та міжнародних програм підтримки бізнесу.

11 квітня 2023 року

Інформаційне повідомлення про проведення громадського обговорення проєкту рішення сесії Гребінківської міської ради «Про ліквідацію закладів загальної середньої освіти Гребінківської міської ради»

11 квітня 2023 року

Інформаційна довідка до проєкту рішення сесії Гребінківської міської ради «Про ліквідацію закладів загальної середньої освіти Гребінківської міської ради»

Контакти Головного управління національної сервісної служби України в Полтавській області.

Рекомендації населенню щодо дій в зонах з підвищеною небезпекою перебування, а також зонах з відносно безпечним перебуванням. 

Інформація про укриття населення Гребінківської міської територіальної громади та порядок оповіщення при виникненні надзвичайних ситуацій техногенного, природного та воєнного характеру.

Про запобігання можливим терористичним актам, актам незаконного втручання в діяльність залізничного транспорту та недопущення накладання сторонніх предметів на залізничну колію.

4 листопада 2021 року

У відповідності до внесених змін  Постановою  КМУ №1022 від 08.09.2021 року  до Постанови КМУ  №830 від  21 серпня 2019 року  «Про правила надання послуг з постачання  теплової енергії»  у частині зміни договірних відносин  між надавачем послуг та споживачем ТОВ «КП ТЕПЛО» надає типовий індивідуальний договір про надання послуги з постачання теплової енергії та заяву приєднання до договору.

11 серпня 2021 року

Держпраці звертається до роботодавців, суб`єктів господарювання та громадян Полтавщини.

Інформація про Лубенський районний сектор №1 філії Державної установи «Центр пробації» в Полтавській області.

На військову службу за контрактом у Збройні Сили України запрошуються громадяни України, які мають вищу, професійно-технічну, повну або базову загальну середню освіту, віком від 20 до 45 років і відповідають установленим вимогам проходження військової служби.


© 2025 Гребінківська міська рада Powered By AMCMS v5.0 (0.843047 sec.)