25 квітня 2024 року
37400, Полтавська обл., Лубенський р-н, м. Гребінка, пров. Олексія Припутня, буд. 1, e-mail: 13956272@mail.gov.ua
Головне меню
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 19
візитів сьогодні:
візитів всього: 171802
Ми в соціальних мережах
Кол-центр АТ "Полтаваобленерго"
Корисні посилання
Запобігання домашньому насильству
Актуальні гранти
Свята та події
Українське ділове мовлення. Календар свят
Пошук по сайту
 
Головне управління ДПС у Полтавській області інформує
2 березня 2021 року 11:33

Податкова знижка за користування іпотечним житловим кредитом: алгоритм розрахунку

Відповідно до п. 175.1 ст. 175 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платник податку на доходи фізичних осіб – резидент має право включити до податкової знижки частину суми процентів за користування іпотечним житловим кредитом, наданим позичальнику в національній або іноземній валютах, фактично сплачених протягом звітного податкового року.

Таке право виникає в разі якщо за рахунок іпотечного житлового кредиту будується чи купується житловий будинок (квартира, кімната), визначений платником податку як основне місце його проживання, зокрема, згідно з позначкою в паспорті про реєстрацію за місцезнаходженням такого житла.

Згідно з пп. 175.2 та 175.3 ст. 175 ПКУ у разі якщо будинок (квартира, кімната) купується за рахунок іпотечного житлового кредиту, частина суми процентів, що включається до податкової знижки платника податку – позичальника іпотечного житлового кредиту, дорівнює добутку суми процентів, фактично сплачених платником податку протягом звітного податкового року в рахунок його погашення, і коефіцієнта, що враховує мінімальну площу житла для визначення податкової знижки, розрахованого за такою формулою:

К = МП/ФП,   де К – коефіцієнт;
МП – мінімальна загальна площа житла, що дорівнює 100 кв. метрам;
ФП – фактична загальна площа житла, що будується (придбавається) платником податку за рахунок іпотечного кредиту.

У разі, якщо цей коефіцієнт більший ніж одиниця, до податкової знижки включається сума фактично сплачених процентів за іпотечним кредитом без застосування такого коефіцієнта, тобто, якщо житло придбане за рахунок іпотечного житлового кредиту не перевищує 100 кв. метрів, то платник податку має право включити до податкової знижки суму всіх сплачених процентів.

Враховуючи викладене, алгоритм розрахунку податкової знижки розраховується наступним чином:

визначається база оподаткування шляхом зменшення річної суми нарахованої (виплаченої) заробітної плати на суму страхових внесків до Накопичувального фонду, а у випадках, передбачених законом, – обов’язкових страхових внесків до недержавного пенсійного фонду, які відповідно до закону сплачуються за рахунок заробітної плати працівника, а також на суму податкової соціальної пільги за її наявності з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 ПКУ.

При цьому, інформацію щодо сум нарахованого загального річного оподатковуваного доходу, страхових внесків, застосованих податкових соціальних пільг, утриманого податку на доходи фізичних осіб фізичні особи отримують у вигляді довідки про доходи від свого роботодавця;
на підставі підтверджувальних документів визначається сума витрат у вигляді частини суми процентів, сплачених платником податку за користування іпотечним житловим кредитом, яка, з урахуванням коефіцієнту, включається до податкової знижки;

розраховується сума податку на доходи фізичних осіб, на яку зменшуються податкові зобов’язані у зв’язку з використанням права на податкову знижку, шляхом різниці між базою оподаткування та понесеними платником податку витратами у вигляді частини суми процентів, сплачених таким платником податку за користування іпотечним житловим кредитом, помноженої на ставку податку;

здійснюється порівняння розрахункової суми податку на доходи фізичних осіб із сумою податку на доходи фізичних осіб, фактично утриманого із заробітної плати за рік.

У разі, якщо сума податку, утриманого із заробітної плати, перевищує розраховану суму податку, то така сума підлягає поверненню платнику податку.

 

Запитували? Відповідаємо!

Платником податку – фізичною особою виявлені документально підтверджені суми, що не були враховані у поданій податковій декларації про майновий стан і доходи. Чи можна  подати нову податкову декларацію для реалізації свого права на податкову знижку?

Відповідно до п.п. 166.1.1 п. 166.1 ст. 166 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платник податку на доходи фізичних осіб має право на податкову знижку за наслідками звітного податкового року.

Підстави для нарахування податкової знижки із зазначенням конкретних сум відображаються платником податку у податковій декларації про майновий стан і доходи (далі – Декларація), яка подається по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року (п.п. 166.1.2 п. 166.1 ст. 166 ПКУ).

Якщо платник податку не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, таке право на наступні податкові роки не переноситься (п.п. 166.4.3 п. 166.4 ст. 166 ПКУ).

Отже, якщо платником податку – фізичною особою виявлені документально підтверджені суми, що не були враховані у поданій податковій декларації про майновий стан і доходи (далі – Декларація), для реалізації права на податкову знижку, то він може подати Декларацію з типом «Нова звітна» до 31 грудня включно наступного за звітним податкового року, оскільки право на податкову знижку надається лише за наслідками звітного податкового року.

 

Кампанія декларування: використовуйте засоби електронного зв’язку подаючи до податкової декларацію про майновий стан і доходи за 2020 рік

Лубенський сектор організації роботи організаційно – розпорядчого управління Головного управління ДПС у Полтавській області повідомляє, що податкова декларація про майновий стан і доходи може бути подана до контролюючого органу засобами електронного зв’язку в електронній формі.

Якщо декларація направляється засобами електронного зв’язку слід скористатися сервісом «Електронний кабінет», який знаходиться за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua.

Вхід до «Електронного кабінету» здійснюється за допомогою особистого електронного ключа, який видається Акредитованим центром сертифікації ключів (АЦСК) Інформаційно-довідкового департаменту ДПС та іншими АЦСК, з переліком яких можна ознайомитися у відкритій частині «Електронного кабінету».

Також нагадуємо, що громадяни можуть дізнатися про свої отримані  доходи  з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків  у приватній частини сервісу «Електронний кабінет».

Для подачі декларації необхідно перейти у режим «Декларація про майновий стан і доходи» та заповнити декларацію.

 

У яких випадках громадяни звільняються від обов’язкового подання податкової декларації про майновий стан і доходи?

Лубенський сектор організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Полтавській області звертає увагу на наступне.

Згідно зі ст. 179 Податкового кодексу України платники податку звільняються від обов’язку подання податкової декларації про майновий стан і доходи (далі - Декларація) в таких випадках:

а) незалежно від виду та суми отриманих доходів платниками податку, які:

є малолітніми/неповнолітніми або недієздатними особами і при цьому перебувають на повному утриманні інших осіб (у тому числі батьків) та/або держави станом на кінець звітного податкового року;

перебувають під арештом або є затриманими чи засудженими до позбавлення волі, перебувають у полоні або ув’язненні на території інших держав станом на кінець граничного строку подання декларації;

перебувають у розшуку станом на кінець звітного податкового року;

перебувають на строковій військовій службі станом на кінець звітного податкового року;

б) в інших випадках, визначених розділом IV ПКУ.

Обов’язок платника податку щодо подання Декларації вважається виконаним і Декларація не подається, якщо такий платник податку отримував доходи:

- від податкових агентів, які згідно з розділом IV ПКУ не включаються

до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу;

- виключно від податкових агентів незалежно від виду та розміру

нарахованого (виплаченого, наданого) доходу, крім випадків, прямо передбачених розділом IV ПКУ;

- від операцій продажу (обміну) майна, дарування, дохід від яких

відповідно до розділу IV ПКУ не оподатковується, оподатковується за нульовою ставкою або з яких при нотаріальному посвідченні договорів, за якими був сплачений податок;

- у вигляді об’єктів спадщини, які відповідно до розділу IV ПКУ

оподатковуються за нульовою ставкою податку або з яких сплачено податок.

 

Про застосування РРО/ПРРО для суб'єктів господарювання Пирятинського району

За організацією Пирятинської ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області нещодавно пройшла зустріч з суб’єктами господарювання Пирятинського району на тему «Про застосування РРО/ПРРО».

На заході начальник Пирятинської ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області області Ірина Коломієць повідомила підприємцям, про застосування РРО/ПРРО: «Закон України від 06 липня 1995 року №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» визначає правові засади застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) та програмних ПРРО (далі – ПРРО) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг.

Дія його поширюється на усіх суб’єктів господарювання, їх господарські одиниці та представників (уповноважених осіб) суб’єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі. Встановлення норм щодо незастосування РРО у інших законах, крім Податкового кодексу України (далі – ПКУ), не допускається.

Відповідно до п. 296.10 ПКУ РРО та/або ПРРО не застосовуються платниками єдиного податку першої групи.

Ірина Коломієць нагадала, що Законом №1017 до 01 січня 2022 року від терміновано обов’язкове застосування РРО/ПРРО для фізичних осіб - підприємців, які є платниками єдиного податку першої – четвертої груп, крім тих, які провадять діяльність у сферах з ризиками ухилення від оподаткування.

Програмні РРО та фіскальний сервер контролюючого органу повинні забезпечувати можливість одержання в автоматичному режимі даних про електронні розрахункові документи від фіскального сервера контролюючого органу, необхідних для формування засобами програмного РРО та передачі до фіскального сервера контролюючого органу фіскальних звітів та електронних фіскальних звітних чеків за відповідний період.

У 2021 році фізичні особи-підприємці не застосовують РРО незалежно від обраного виду діяльності, якщо обсяг їх доходу протягом календарного року не перевищує 220 розмірів мінімальної заробітної плати. У 2021 році це 1 320 000 грн.

Застосування вже цього року є обов’язковим для ФОП - єдиноподатників, що здійснюють:

- реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту;

- реалізацію лікарських засобів, виробів медичного призначення;

- надання платних послуг у сфері охорони здоров'я;

- реалізацію ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння».

На завершення платники податків отримали відповіді на запитання та друковану продукцію на зазначені вище теми.

 

«Круглі столи» з актуальних питань

Нещодавно в приміщенні Лубенської ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області були проведені засідання «круглих столів» з платниками. Основними темами «круглих столів»: «Кампанія декларування доходів громадян – 2021. Останні зміни у законодавстві. Необхідність своєчасної сплати єдиного внеску. Переваги звітності в електронному вигляді. Заповнення платіжних доручень».

Начальник Лубенської ДПІ Олександр Коломієць повідомив, що з 01 січня стартувала кампанія декларування доходів, отриманих у 2020 році.

Податкову декларацію про майновий стан і доходи до податкових органів за місцем своєї податкової адреси зобов’язані надати:

- фізичні особи – підприємці про доходи, отримані від провадження господарської діяльності (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування) у термін протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (року);

- фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність у термін до 01 травня року, що настає за звітним;

- фізичні особи, які отримали доходи від неподаткових агентів, або доходи від податкових агентів, що не підлягали оподаткуванню при виплаті, але які не звільнені від оподаткування, у термін до 01 травня року, що настає за звітним.

«Фізичним особам – платникам податків надається можливість подати Декларацію в електронній формі. Це сучасно та дійсно зручно, цілодобово, економно у часі та комфортно для платників. І здійснити це можливо засобами Електронного кабінету (далі – Е-кабінет) – одного із самих популярних та універсальних електронних сервісів ДПС України. Скористатись Е-кабінетом можливо як з персональних комп’ютерів так і з смартпристроїв. Сервіс працює безкоштовно» - зазначив Олександр Коломієць.

Крім того, посадовець нагадав про останні зміни запроваджено відповідно до статей 180 – 184 розділу V Податкового кодексу України з метою приведення у відповідність до Закону України від 16 січня 2020 року N 466-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві» із змінами.

Заступник начальника Лубенської ДПІ Людмила Шкуда звернула увагу, що перевагами подання платниками податків звітності в електронному вигляді є економія часу на її подання, постійна актуалізація (оновлення) програмного забезпечення відповідно до останніх змін у податковому законодавстві, захищення від несанкціонованих переглядів та втручань, арифметичний контроль за показниками податкової звітності, автоматичне створення архіву електронних копій звітів, квитанцій та інших документів.

«Комфортні умови ведення бізнесу, прозора робота податкової служби це – першочергові кроки на шляху сервісної підтримки бізнесу та платників податків» - підкреслив Олександр Коломієць.

Також посадовець нагадала платникам податків щодо необхідності своєчасної сплати єдиного внеску та щодо правильності заповнення реквізиту «Призначення платежу» платіжних документів з використанням кодів видів сплати відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 24.07.2015 №666 «Про затвердження Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів» (із змінами).

«За правильність заповнення реквізитів в платіжних документах відповідальність несе не банківська установа, а платник податків» - зауважив Олександр Коломієць.

Круглий стіл пройшов у конструктивному форматі, де платники податків отримали відповіді на питання, які їх цікавили та друковану продукцію.

 

Зустріч з представниками бізнесу щодо змін у законодавстві стосовно застосування РРО

Хорольські податківці проводять роз’яснювальну роботу щодо змін у законодавстві стосовно застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) та/або програмних реєстраторів розрахункових операцій (далі – ПРРО) фізичними особами-підприємцями платниками єдиного податку.

Саме цьому питанню була присвячена зустріч з бізнесом, що відбулась під головуванням начальника Хорольської ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області Ірини Литовченко.

В ході зустрічі керівник ДПІ повідомила, що правові відносини у сфері застосування РРО та/або ПРРО регулюються Законом України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон). Дія Закону поширюється на усіх суб’єктів господарювання, їх господарські одиниці та представників (уповноважених осіб) суб’єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі.

Присутні отримали інформацію що РРО та/або ПРРО не застосовуються платниками єдиного податку першої групи. Водночас, у випадку перевищення граничного обсягу доходу 1 млн грн, встановленого для платників єдиного податку у 2020 році, відповідно до Перехідних положень Податкового кодексу України, обов’язок застосування РРО виникає з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, та продовжується в усіх наступних податкових періодах, не зважаючи на зміни чи/або доповнення внесені до Перехідних положень Кодексу.

Також податківець закцентувала увагу, що з 1 січня 2021 року до 1 січня 2022 року РРО та/або ПРРО не застосовуються платниками єдиного податку другої - четвертої груп (фізичними особами – підприємцями), обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує обсягу доходу, що не перевищує 220 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, незалежно від обраного виду діяльності, крім тих, які здійснюють:

реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту;

реалізацію лікарських засобів, виробів медичного призначення та надання платних послуг у сфері охорони здоров'я;

реалізацію ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

У разі перевищення платником єдиного податку другої - четвертої груп (фізичною особою - підприємцем) в календарному році обсягу доходу, що не перевищує 220 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, застосування РРО та/або ПРРО для такого платника єдиного податку є обов'язковим. Застосування РРО та/або ПРРО починається з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, та продовжується в усіх наступних податкових періодах протягом реєстрації суб'єкта господарювання як платника єдиного податку.

Наприкінці зустрічі Ірина Литовченко зазапропонувала учасникам зустрічі користуватися інформаційними ресурсами податкової служби, які є у соціальних мережах, а також доступні у месенджерах Telegram.

 

Про застосування РРО/ПРРО під час реалізації технічно складних побутових товарів

Лубенський сектор організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Полтавській області нагадує, що не зважаючи на обсяги доходу застосовують РРО та/або ПРРО ФОП – платники єдиного податку, які здійснюють, в тому числі, реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту.

З 01.01.2021 набрав чинності Закон України від 01 грудня 2020 року № 1017-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо лібералізації застосування реєстраторів розрахункових операцій платниками єдиного податку та скасування механізму компенсації покупцям (споживачам) за скаргами щодо порушення встановленого порядку проведення розрахункових операцій частини суми застосованих штрафних санкцій», яким внесені зміни до п. 61 підрозд. 10 розд ХХ Податкового кодексу України, яким передбачено, що з 01 січня 2021 року РРО та/або ПРРО не застосовуються платниками єдиного податку другої – четвертої груп, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує обсягу доходу, що не перевищує 220 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 01 січня податкового (звітного) року, незалежно від обраного виду діяльності, крім тих, які здійснюють:

реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту;

реалізацію лікарських засобів, виробів медичного призначення та надання платних послуг у сфері охорони здоров’я;

реалізацію ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

Нагадуємо, що перелік груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, в цілях застосування реєстраторів розрахункових операцій, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 16 березня 2017 року № 231. 


Анонси подій

25 квітня 2024 року о 10.00 годині в приміщенні Гребінківської міської ради (пров. Олексія Припутня, 1) відбудеться засідання постійних комісій з питань містобудування, планування територій, будівництва, архітектури, земельних відносин, природокористування та з питань прав людини, законності, депутатської діяльності, етики, регламенту та засобів масової інформації.

о 14.00 - спільне  засідання виконавчого комітету та постійних комісій з питань  планування, фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку, інвестицій та підприємництва, з питань соціального захисту, охорони здоров’я, молоді, фізичної культури та спорту, освіти, культури.

Згідно з розпорядженням міського голови № 439  від 22 квітня 2024 року засідання 42-ї сесії Гребінківської міської ради восьмого скликання переноситься на 26 квітня 2024 року на 1000 годину (приміщення Гребінківської міської ради, пров. Олексія Припутня, 1).

Актуально
16 квітня 2024 року

Інформаційна довідка до проєкту рішення сесії Гребінківської міської ради «Про ліквідацію Березівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів  Гребінківської міської ради та Рудківської гімназії Гребінківської міської ради».

16 квітня 2024 року

Інформаційне повідомлення про проведення громадських обговорень проєкту рішення сесії Гребінківської міської ради «Про ліквідацію Березівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Гребінківської міської ради та Рудківської гімназії Гребінківської міської ради».

Тарифи з 01.05.2024 року КП «Гребінківський комбінат комунальних підприємств» на управління та обслуговування багатоквартирних будинків у м. Гребінка...

Для ознайомлення пропонуються проект Стратегії розвитку Гребінківської міської територіальної громади до 2030 року, проект Плану реалізації стратегії, Профіль територіальної громади та документи щодо стратегічної екологічної оцінки...

Графік зустрічей представників Гребінківської міської ради та КП «КПП Гребінківський» з мешканцями багатоквартирних будинків м. Гребінка з приводу призначення управителя багатоквартирного будинку, його тарифу за надання послуг та запровадження роздільної системи збирання побутових відходів.

1 березня 2024 року

Повідомлення про оприлюднення проєкту документа державного планування та  звіту про стратегічну екологічну оцінку «Стратегія розвитку Гребінківської міської територіальної громади на період до 2030 року».

Запрошуємо до Робочої групи з формування завдання на розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Гребінківської міської територіальної громади.

20 лютого 2024 року

Виконавчий комітет Гребінківської міської ради оголошує конкурс з призначення управителя багатоквартирних будинків.

9 лютого 2024 року

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки від 09.02.2024 р.

Про встановлення комунальному підприємству «Мар’янівське, 1» тарифу на послугу водопостачання.

Типові договори про надання послуги з управління багатоквартирним будинком (за адресами).

Додаткове інформаційне повідомлення про проведення громадських слухань в рамках громадського обговорення щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проекту містобудівної документації «Детальний план території земельної ділянки площею 24,3251 га, кадастровий номер земельної ділянки 532088900:00:003:1161 для нового будівництва відділення приймання, доробки та відвантаження зерна за межами населених пунктів (поблизу села Слободо-Петрівка) Гребінківської міської територіальної громади Лубенського району Полтавської області».

Для громадських слухань надається проєкт “Внесення змін до Детального плану території, обмеженої провулком Пирятинським та залізничними коліями в м. Гребінка Полтавської області”.

До відома платників податків!

Відповідно до Закону України від 16 січня 2020 № 466-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві» на території Гребінківської міської ради ставки місцевих податків і зборів на 2024 рік залишились без змін. 

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проекту «Внесення змін до Детального плану території, обмеженої провулком Пирятинським та залізничними коліями в м. Гребінка Полтавської області».

До відома керівників установ, організацій, комунальних підприємств та всіх зацікавлених сторін громади

Полтавською обласною військовою адміністрацією розробляється Програма комплексного відновлення території Полтавської області. Пропозиції до Програми надсилати відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства виконавчого комітету міської ради на електрону адресу: grebinka16-rada@ukr.net.

Карта фонду захисних споруд цивільного захисту.

Контакти осіб, відповідальних за проведення моніторингу, інформування та надання інформації щодо реалізації державних та міжнародних програм підтримки бізнесу.

Рішення 32 сесії 8 скликання Гребінківської міської ради від 27.04.2023р. №2066 "Про надання дозволу на розробку детального плану території земельної ділянки"

11 квітня 2023 року

Інформаційне повідомлення про проведення громадського обговорення проєкту рішення сесії Гребінківської міської ради «Про ліквідацію закладів загальної середньої освіти Гребінківської міської ради»

11 квітня 2023 року

Інформаційна довідка до проєкту рішення сесії Гребінківської міської ради «Про ліквідацію закладів загальної середньої освіти Гребінківської міської ради»

29 листопада 2022 року

Повідомлення щодо встановлення тарифів на послугу водопостачання кооперативу «Водник».

Контакти Головного управління національної сервісної служби України в Полтавській області.

Рекомендації населенню щодо дій в зонах з підвищеною небезпекою перебування, а також зонах з відносно безпечним перебуванням. 

Інформація про укриття населення Гребінківської міської територіальної громади та порядок оповіщення при виникненні надзвичайних ситуацій техногенного, природного та воєнного характеру.

Про запобігання можливим терористичним актам, актам незаконного втручання в діяльність залізничного транспорту та недопущення накладання сторонніх предметів на залізничну колію.

4 листопада 2021 року

У відповідності до внесених змін  Постановою  КМУ №1022 від 08.09.2021 року  до Постанови КМУ  №830 від  21 серпня 2019 року  «Про правила надання послуг з постачання  теплової енергії»  у частині зміни договірних відносин  між надавачем послуг та споживачем ТОВ «КП ТЕПЛО» надає типовий індивідуальний договір про надання послуги з постачання теплової енергії та заяву приєднання до договору.

28 жовтня 2021 року

На виконання вимог Закону України «Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення»...

11 серпня 2021 року

Держпраці звертається до роботодавців, суб`єктів господарювання та громадян Полтавщини.

30 вересня 2020 року

Повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акта рішення Гребінківської міської ради Полтавської області «Про затвердження Положення про оренду майна Гребінківської міської об’єднаної територіальної громади та забезпечення відносин у сфері оренди комунального майна».

Інформація про Лубенський районний сектор №1 філії Державної установи «Центр пробації» в Полтавській області.

На військову службу за контрактом у Збройні Сили України запрошуються громадяни України, які мають вищу, професійно-технічну, повну або базову загальну середню освіту, віком від 20 до 45 років і відповідають установленим вимогам проходження військової служби.


© 2024 Гребінківська міська рада Powered By AMCMS v5.0 (0.232365 sec.)