В умовах соціально-економічних змін ринок послуг висуває нові вимоги до роботи сервісних установ. Тепер для залучення та утримання споживачів їм необхідно відходити від однакових для всіх рішень, звертаючись до індивідуальних запитів клієнтів, будуючи з ними ефективну взаємодію на принципах партнерства.
Відносно нове і дуже модне слово «клієнтоорієнтованість» визначає одну з істотних характеристик стосунків з клієнтами.
Хтось вважає, що клієнтоорієнтованість – це певні поодинокі дії, спрямовані на виявлення і задоволення потреб клієнтів для підвищення їх прихильності до організації. Так званий маркетинговий хід, що надає конкурентні переваги.
Проте клієнтоорієнтованість це не одноразова акція чи подія, це більше ніж напрям діяльності… це спосіб мислення та життя. Це ставлення до людей, як раніше називалось, «по-людськи»: з уважністю та доброзичливістю, з готовністю вислухати і допомогти, вчасно й у повному обсязі виконати взяті на себе зобов’язання.
Запровадження інститутів «Консультант роботодавця» та «Кар’єрний радник», електронних сервісів «Електрона черга для безробітних», «Електронний кабінет роботодавця» та «Електронний кабінет шукача роботи», а також нового «Освітнього порталу» skills.dcz.gov.ua говорять про те, що Державна служба зайнятості налаштована змінюватися відповідно до потреб своїх клієнтів, щоб залишатись конкурентоспроможним учасником ринку праці.
Клієнтоорієнтованість служби зайнятості виявляється в індивідуальному підході до кожного клієнта, підборі для нього унікального комплексу послуг та способів їх отримання. Коли робиться все, щоб спростити та полегшити життя клієнту, цінується його час, задовольняються потреби, враховуються можливості. Коли кожен клієнт – споживач послуг, відчуває себе особливим.
Наш сервіс – це спільна праця цілої команди, де залучені абсолютно всі працівники, вмотивовані та свідомі ідеєю зробити послуги служби зайнятості сучасними і наближеними до споживачів. Ми цікавимось вашими враженнями, думками і пропозиціями, що допоможе зробити нашу роботу кращою, послуги ефективними, а обслуговування комфортним для вас.
В розділі «Електронне звернення» сайту служби dcz.gov.ua, розділі «Відгуки» освітнього порталу skills.dcz.gov.ua, на сторінках служби у мережі Фейсбук ви можете лишити своє запитання чи зауваження, коментар чи пораду. На всі запитання будуть надані відповіді в межах компетенції роботи служби, а коментарі обов’язково братимуться до уваги. В свою чергу команда Державної служби зайнятості через електронні ресурси знайомить роботодавців та шукачів роботи з останніми новинами і своїми напрацюваннями, пропонує доступ до всеукраїнської бази актуальних вакансій та бази резюме кандидатів на роботу.
Більше корисної інформації з питань зайнятості можна знайти за посиланнями pol.dcz.gov.ua та https://www.facebook.com/GrebinkaRCZ/notifications/