11 серпня 2020 року
37400, Полтавська обл., Гребінківський р-н, м. Гребінка, вул. Ярослава Мудрого, буд. 35, e-mail: 13956272@mail.gov.ua
Головне меню
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 26
візитів сьогодні: 89
візитів всього: 84524
Погода
Ми в соціальних мережах
Відеопрезентація громади
Кол-центр АТ "Полтаваобленерго"
Корисні посилання
Актуальні гранти
Свята та події
Українське ділове мовлення. Календар свят
Пошук по сайту
 
Клієнтоорієнтованість послуг Державної служби зайнятості
13 лютого 2020 року 13:33

В умовах соціально-економічних змін ринок послуг висуває нові вимоги до роботи сервісних установ. Тепер для залучення та утримання споживачів їм необхідно відходити від однакових для всіх рішень, звертаючись до індивідуальних запитів клієнтів, будуючи з ними ефективну взаємодію на принципах партнерства.

Відносно нове і дуже модне слово «клієнтоорієнтованість» визначає одну з істотних характеристик стосунків з клієнтами.

Хтось вважає, що клієнтоорієнтованість – це певні поодинокі дії, спрямовані на виявлення і задоволення потреб клієнтів для підвищення їх прихильності до організації. Так званий маркетинговий хід, що надає конкурентні переваги.

Проте клієнтоорієнтованість це не одноразова акція чи подія, це більше ніж напрям діяльності… це спосіб мислення та життя. Це ставлення до людей, як раніше називалось, «по-людськи»: з уважністю та доброзичливістю, з готовністю вислухати і допомогти, вчасно й у повному обсязі виконати взяті на себе зобов’язання.

Запровадження інститутів  «Консультант роботодавця» та  «Кар’єрний радник», електронних сервісів «Електрона черга для безробітних», «Електронний кабінет роботодавця» та «Електронний кабінет шукача роботи», а також нового «Освітнього порталу» skills.dcz.gov.ua говорять про те, що Державна служба зайнятості налаштована змінюватися відповідно до потреб своїх клієнтів, щоб залишатись конкурентоспроможним учасником ринку праці.

Клієнтоорієнтованість служби зайнятості виявляється в індивідуальному підході до кожного клієнта, підборі для нього унікального комплексу послуг та способів їх отримання. Коли робиться все, щоб спростити та полегшити життя клієнту, цінується його час, задовольняються  потреби, враховуються можливості. Коли кожен клієнт – споживач послуг, відчуває себе особливим.

Наш сервіс – це спільна праця цілої команди,  де залучені абсолютно всі працівники, вмотивовані та свідомі ідеєю зробити послуги служби зайнятості сучасними і наближеними до споживачів. Ми цікавимось вашими враженнями, думками і пропозиціями, що допоможе зробити нашу роботу кращою, послуги ефективними, а обслуговування комфортним для вас.

В розділі «Електронне звернення» сайту служби dcz.gov.ua,  розділі «Відгуки» освітнього порталу skills.dcz.gov.ua,  на сторінках служби у  мережі Фейсбук ви можете лишити своє запитання чи зауваження, коментар чи пораду. На всі запитання будуть надані відповіді в межах компетенції роботи служби, а коментарі  обов’язково братимуться до уваги. В свою чергу команда Державної служби зайнятості через електронні ресурси знайомить роботодавців та шукачів роботи з останніми новинами і своїми напрацюваннями, пропонує доступ до всеукраїнської бази актуальних вакансій та бази резюме кандидатів на роботу.

Більше корисної інформації з питань зайнятості можна знайти за посиланнями pol.dcz.gov.ua та https://www.facebook.com/GrebinkaRCZ/notifications/


Актуально

Повідомлення щодо встановлення тарифів ТОВ «СХІДТЕПЛОЕНЕРГО».

4 серпня 2020 року

Інформація про намір зміни тарифу на послуги  з централізованого опалення ВП «Локомотивне депо Гребінка» РФ «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця».

Виконавчий комітет Гребінківської міської ради повідомляє про оголошення конкурсу управителя багатоквартирного будинку...

Обґрунтування щодо встановлення з 01.10.2020 тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування, постачання за категоріями споживачів ОКВПТГ «Лубнитеплоенерго».

18 червня 2020 року

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проекту документа державного планування місцевого рівня «Генеральний план та план зонування території міста Гребінка Гребінківського району Полтавської області».

Полтавська регіональна філія ДП "Центр ДЗК" інформує...

5 червня 2020 року

Інформація про намір встановлення скоригованого розміру внесків за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку теплової енергії та їх розподіл  між споживачами ОКВПТГ "Лубнитеплоенерго" по м.Гребінка.

31 сесією Гребінківської міської ради VII скликання прийнято рішення від 27.02 2020 № 1070 щодо розробки Генерального плану м. Гребінка...

Інформація щодо укладання договорів про надання комунальних послуг у багатоквартирних будинках.

ОКВПТГ "Лубнитеплоенерго" надає інформацію про контактні телефони для звернень та графіки прийому громадян керівництвом.

Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України надало роз’яснення щодо особливості земельної реформи.

Відповідно до розпорядження міського голови від 13.11.2019 року № 350 «Про перенесення робочих днів в 2020 році»...

Повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акта рішення виконавчого комітету Гребінківської міської ради «Про затвердження Правил приймання стічних вод до системи централізованого водовідведення міста Гребінка».

Інформація про Гребінківський районний сектор Філії Державної установи "Центр пробації" в Полтавській області.


© 2020 Гребінківська міська рада Powered By AMCMS v5.0 (0.170835 sec.)