У межах здійснення реформи системи юстиції України однією із новацій стало запровадження Кабінету електронних сервісів. Ця зручна інноваційна система Міністерства юстиції України сприяє значній економії Вашого часу. Адже надає широкий доступ до основних державних реєстрів та спрощує процедури отримання різного роду послуг.
Зокрема, в режимі он-лайн Ви можете отримати документи з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Крім цього, маєте змогу в електронному вигляді подати заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, а також заяву для проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи-підприємця.
Також Ви можете ознайомитися із відомостями, які містяться у:
-
Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство;
-
Державному реєстрі друкованих ЗМІ та інформаційних агентств як суб’єктів інформаційної діяльності;
-
Єдиному реєстрі громадських формувань;
-
Реєстрі громадських об’єднань;
-
Єдиному реєстрі нотаріусів;
-
Електронному реєстрі апостилів;
-
Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні правопорушення;
-
Єдиному державному реєстрі осіб, щодо яких застосовано положення Закону України «Про очищення влади»;
-
Єдиній базі даних електронних адрес, номерів факсів (телефаксів) суб’єктів владних повноважень.
Крім вищевказаного, у Кабінеті електронних сервісів передбачена послуга «Електронний суд». Скориставшись нею, Ви можете сплатити судовий збір он-лайн, отримати інформацію щодо стадій розгляду судових справ чи доступ до державного реєстру судових рішень. Також в межах цієї послуги передбачена можливість надсилання процесуальних документів електронною поштою учасникам судового процесу, надсилання судової повістки у вигляді SMS-повідомлень та оприлюднення відомостей у справах про банкрутство.
Не менш важливою є послуга «Державна реєстрація актів цивільного стану». Так, на порталі «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» Ви можете записатись на прийом до відділу ДРАЦС у зручний для Вас час, задати питання в он-лайн режимі або ж подати заяви на реєстрацію актів цивільного стану.
Ще однією досить актуальною є послуга «Інформаційні системи». Адже вона сприяє пошуку громадянами законодавчих актів, включаючи міжнародне законодавство, законопроекти тощо, та отримання ними доступу до різного роду договорів, заяв та інших юридичних документів.
Також, якщо Ви маєте намір замовити електронний цифровий підпис (ЕПЦ) або цікавитесь проведенням он-лайн аукціонів з продажу арештованого майна, то Вам обов’язково необхідно відвідати Кабінет електронних сервісів і скористатися відповідними послугами.
Окремою є послуга «Діяльність арбітражних керуючих», яка включає в себе систему електронної звітності арбітражних керуючих (СЕЗАК), Єдиний реєстр арбітражних керуючих, спеціалізацію арбітражних керуючих та Автоматизовану систему визначення арбітражних керуючих.
Завершує широкий спектр послуг, які Ви можете отримати в системі електронних сервісів – послуга «Прийом громадян за допомогою відеозв’язку». І хоча вона знаходиться лише на етапі тестової експлуатації, втім планується, що кожна особа матиме змогу потрапити на прийом і поспілкуватися з посадовою особою в он-лайн режимі, не відвідуючи відповідну установу особисто.
Для того, щоб скористатись вищезазначеними послугами, необхідно зайти на сайт:
https://kap.minjust.gov.ua. Якщо в силу різних причин Ви не можете цього зробити, рекомендуємо відвідати відділення «Гребінківське бюро правової допомоги», офіс якого знаходиться за адресою: пров. Спортивний, 11, м. Гребінка, Полтавська область.
З повагою, заступник начальника відділу «Гребінківське бюро правової допомоги» В.В. Маковецька.